SHV's Forum

SHV's Forum (http://forum.shv.hv.se/index.php)
-   Debatt - just nu! (http://forum.shv.hv.se/forumdisplay.php?f=32)
-   -   Vad i Heelskotta? (http://forum.shv.hv.se/showthread.php?t=7681)

Lurk 2008-09-07 19:48

Vad i Heelskotta?

Ja, jag läser ju kursen Grundläggande nätverks och internettecknig eller vad fasen den heter. (NiT)

Chrille som är min lärare sa i fredas då vi skulle göra kapittelprov(chap2-3) att eftersom att saker och ting strulade så mycket så skulle proven vara öppna måndag också.

Eftersom att jag var en utav dem de bråkade för så tänkte jag, Kaaanon då kan jag plugga lite mer. Sagt och gjort, åkte hem till mor och far över helgen.

Nu när jag kommer hem igen så har jag fått ett mail där han har ÄNDRAT sig! Så proven var öppna på till lördag morgon enbart.

Såå jag har nu missat de 2 kapittelproven.

Hur kommer det påverka resten av pluggeriet ?

Kan man kanske övertala honom att få göra den en annan tid ändå?

WTF hände?!

Svarta_Svanen 2008-09-07 19:53

Allting löser sig ska du se, prata med dyne på kåren...

Lurk 2008-09-07 20:02

Citat:

Ursprungligen postat av Svarta_Svanen (Inlägg 93746)
Allting löser sig ska du se, prata med dyne på kåren...

Ska görat!

tack !

WozzeC 2008-09-07 20:19

Du kan vara lugn. Kapitelproven öppnas förmodligen nästa gång som de nästkommande kapitelproven ska öppnas.

Mitt tips är att prata med Christian. Han är väldigt lätt att ha att göra med och han kommer att hjälpa dig till 100%. För övrigt hänger han här i forumet, ska skicka länken till honom så han får läsa.

Lurk 2008-09-07 20:38

Citat:

Ursprungligen postat av WozzeC (Inlägg 93753)
Du kan vara lugn. Kapitelproven öppnas förmodligen nästa gång som de nästkommande kapitelproven ska öppnas.

Mitt tips är att prata med Christian. Han är väldigt lätt att ha att göra med och han kommer att hjälpa dig till 100%. För övrigt hänger han här i forumet, ska skicka länken till honom så han får läsa.

Tack, men jag har redan skickat ett mail till honom.

Ernst 2008-09-07 20:43

Eller så ringer du till honom (nummret kan ju vara bra att ha ändå till andra tillfällen)...

070X-XXXXXX

Det är inga problem för lärarna att låsa upp proven igen...

NV 2008-09-07 21:06

Post ovan editerad.

Som tidigare sagt. I fallet Christian kan vi nog alla säga att det finns få lärare som är så bra att ha att göra med. Du verkar vara på rätt väg.

Om det inte känns bra att prata direkt med läraren och vill ha uppbackning så är det helt klart rekomenderat att ta kontakt med kåren. Då är det framför allt Vice Ordförande med ansvar för utbildningsbevakning som är rekomenderat. Men alla i presidiet kan nog förmedla kontakten.

Ernst 2008-09-07 21:11

Ja just det... Sorry för numret. Trodde detta låg i privat-WYSIWYG-forumet... :oops:

Motsätter mig inte redigeringen, Lurk får det i PM istället. Men en enkel Eniro-sökning ger ändå nummret...

Liifv 2008-09-07 22:46

Ska inte vara några problem om du missar kapitelprov. Vi har haft folk i vår klass som gjort dem t.o.m. efter final så. :P
Bara säga till att du missa så lär han öppna dem igen och oftast öppnar de alla proven igen under sista veckan så man kan göra om prov man fått dåligt på etc. Gjorde Robert iaf och det gör nog crille med.

Du behöver inte heller gå direkt till kåren utan även vända dig till ditt utskott, i detta fallet WYSIWYG, och prata med mig eller Ernst t.ex.

Lurk 2008-09-07 22:51

Citat:

Ursprungligen postat av Liifv (Inlägg 93787)
Ska inte vara några problem om du missar kapitelprov. Vi har haft folk i vår klass som gjort dem t.o.m. efter final så. :P
Bara säga till att du missa så lär han öppna dem igen och oftast öppnar de alla proven igen under sista veckan så man kan göra om prov man fått dåligt på etc. Gjorde Robert iaf och det gör nog crille med.

Du behöver inte heller gå direkt till kåren utan även vända dig till ditt utskott, i detta fallet WYSIWYG, och prata med mig eller Ernst t.ex.

Om det ändå bara är att prata med honom så ska jag nog klara av det.

Tack så mycket för hjälpen folk! :)

aethis 2008-09-08 01:05

När jag läste dem så öppnade han ALLA kapitel varje gång, så man kunde göra lite som man ville.

Gandalf the Golden 2008-09-08 07:55

Citat:

Ursprungligen postat av Liifv (Inlägg 93787)

När bröt sig WYSIWYG ut från kåren? Annars håller jag med om att det är rätt väg att ta.

zmurf 2008-09-08 08:22

@Gandalf the Golden:
Jag tror att det Liifv syftar på att han inte behöver gå direkt till kårstyrelsen... utan kan gå via kårutskottet...

Sluta missuppfatta saker med flit :P
(Det har jag ensamrätt på! ;) )

NV 2008-09-08 08:29

Citat:

Ursprungligen postat av zmurf (Inlägg 93814)
@Gandalf the Golden:
Jag tror att det Liifv syftar på att han inte behöver gå direkt till kårstyrelsen... utan kan gå via kårutskottet...

Sluta missuppfatta saker med flit :P
(Det har jag ensamrätt på! ;) )

Kan inte ni två bara bilda en klubb, flytta till Haiti och hjälpa orkanoffer istället för att försöka förstöra för andra? :P

(Efter att du har kört lastbil/hjälpt mig flytta då (kan inte du höra av dig med vilken dag som passade bäst?).)

Gandalf the Golden 2008-09-08 08:35

Vill bara minska missuppfattningarna kring att studentkåren och KS eller för den delen sexmästeriet är samma sak. :P

zmurf 2008-09-08 10:20

Citat:

Ursprungligen postat av NV (Inlägg 93816)
(Efter att du har kört lastbil/hjälpt mig flytta då (kan inte du höra av dig med vilken dag som passade bäst?).)

du har ju sagt ett datum som vi sagt går bra ju..... typ... october ngngång eller vad det nu var...

Svarta_Svanen 2008-09-08 11:00

Ordning i tråden!

Se, Lurkenpurken, jag sa ju att allt löser sig :)....

(Om någon undrade varför jag skickade till Dyne var för att han kan förklara hur allt fungerar samt att han själv har läst nit och för att jag visste att ni andra söta människor skulle komma in och lämna massa goda råd... dock inget om att någon skulle flytta till en varm ö söder ut...)

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:36.

Porgramvara från: vBulletin Version 3.7.1
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Studentkåren vid Högskolan Väst