![]() |
Citat:
Citat:
(såg förövrigt "EJ:et" men tolkade det först som att DeCore inte skulle vara ett byggvaruhus.. :P) |
Ta din tid, jag har inte bråttom :P
|
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Så här ser det omarbetade förslaget ut - något sånt du tänkt dig? :) (skall se över den undre fonten lite) |
Citat:
Eftersom det verkar ha varit tanken från början. Snygg logga i alla fall. :D |
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Men here goes (skall fortfarande se över undre typsnittet): |
Tycker faktiskt att den senare versionen ser mer tilltalande ut. :D
|
Gillar den senaste versionen... Fördelen jag såg med denna logga var att man även kan använda själv figuren som en logotyp och inte behöver ha med texten överallt.
|
Jag gillar den första av de två nya, Att bokstäverna är lika stora känns mycket bättre även om jag förstår tanken med att göra bokstäverna olika stora i den andra varianten =)
|
Senare versionen ser riktigt nice ut!
|
Gillar starkt denna, bra Pallvid! :)
|
Kan inte annat än att instämma! Med eller utan skillnader i bokstävernas storlek så är kommer jag bort från "den stirrande ugglan" som sitter ovanpå texten i den förra varianten...
|
Loggan är grymt snygg :D
hade varit lite finare dock om "studentpuben i trollhättan" inte varit med alls :P pöss |
4 med den med stort D och C
|
På något konstigt vänster så kan jag inte se de nya loggorna. Men sist jag kolla så såg de okey ut.
|
Kan inte heller se dem i IE men i Firefox fungerade det fint.
|
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Citat:
Här kommer två omarbetade förslag efter att ha fått ett tips från Jens (som i sin tur fått det av en go-vän). Tycker det blev tjusigt jag! Sätter lite sprätt på logotypen med! Har även arbetat om typsnittet och "tunnat ut" figuren lite så det blir med i enlighet med fonten. :) Vad tycker ni? |
Grymt nice enligt mig!
Gillar denna variant skarpt. |
jag tycker samma som Hanna 4 med stort D och C.
|
Så länge IE funkar så är det inget idé att hålla på ändra på vanorna :D
Nu måste jag säga att jag gillar den nya logga som står upp. De känns bättre än om du lägger loggan vid sidan tycker jag. |
Jag tycker nog att den utan gult är bättre.
Man kan ju tolka det som att vi bara dricker öl och även om jag skulle önska det så är det inte riktigt fallet. |
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
|
Supernice! Kanske kan ha Event-rosa dricka i "glaset"? :)
|
Du är GRYM Pallvid!!!! :D
|
Ser riktigt bra ut det här :)
Tycker fortfarande dock att det skall vara stort D och C i loggan, gillar också när texten är brevid loggan och inte under. Bra jobbat annars! |
kommentarer...:)
Gôrsnygga loggor. Gillar den till hö bäst. Dock skulle det fortfarande vara intressant om D:et och C:et var versaler. :-P
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:39. |
Porgramvara från: vBulletin Version 3.7.1
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Studentkåren vid Högskolan Väst