SHV's Forum

SHV's Forum (http://forum.shv.hv.se/index.php)
-   Fullmäktige - FUM (http://forum.shv.hv.se/forumdisplay.php?f=82)
-   -   Valberedningen! (http://forum.shv.hv.se/showthread.php?t=7922)

Svarta_Svanen 2008-10-03 13:08

Valberedningen!

Tja!
Kan Natalie och Trinity-nyakillen-sexslaven höra av sig till mig då vi måste sätta igång snarast möjligast med valberedningen till höstfumII...

Maila mig era kontaktuppgifter på svartasvanen@gmail.com

:) kram

Benny 2008-10-03 13:57

Som jag mddelat Vikki kommer Anna inte att söka posten som Vice Ordförande med studiesocialt ansvar igen eftersom hon blivit erbjuden ett jobb.

Svarta_Svanen 2008-10-03 14:04

Det är därför vi måste börja ganska så jättesnart med processen att hitta ett bra förslag från valberedningen...

btw, när är nästa KS möte?

m0rk 2008-10-05 00:33

14 eller 15

Pyret 2008-10-05 13:28

Den 15:e kl.17:00 står det i mötesprotokollet ifrån förra mötet.

Svarta_Svanen 2008-10-07 12:04

Kan någon slå på dom så att dom mailar mig? snälla..?

Liberty 2008-10-16 12:43

Va det nån som va på mötet som nämnts igår?

Svarta_Svanen 2008-10-16 12:53

Jag har koll på det hela ;)... (orka gå på möten, jag mailade o så)

Dock behöver jag träffa valberedningen.. har ni tid på fredag efter ett? (dvs Liberty och Nathalie)

Svarta_Svanen 2008-10-16 21:17

1 bifogad(e) fil(er)
Kolla va jag har gjort :D coolt (efter tre år som kåraktiv tänkte jag att det var dags att försöka göra en liten affisch...)

(slå mig inte)

Liberty 2008-10-16 22:40

grymmt bra affish ;) freddag eftermiddag ska nog gå bra :) messa mig på 0707988720 ;)

nathalie 2008-10-17 16:14

jättefin affish =) fredag eftermiddag=ingen bra idé :P

Svarta_Svanen 2008-11-24 14:18

Kan någon slå på Natta och Liberty så att dom läser sina mail/meddelanden på fb.

Tack!

Svarta_Svanen 2009-01-25 19:09

1 bifogad(e) fil(er)
Hej!

Jag har tråkigt (läs: borde tentaplugga) så jag började pilla på en idé jag fick till en affisch till valet som ska ske på vårFUMII.. dvs om typ några månader..
Tänkte vara ute i god tid... framförallt behöver jag hjälp med texten.. Vad ska ändras/hur ska det stå istället/är jag helt fel ute och borde hoppa i älven?

Tanken är att göra tre fyra olika affischer för dom olika posterna...

Om någon får lust/idéer så är det mycket välkommet, lägg bara upp förslaget här eller kontakta mig eller någon annan i valberedningen eller något.. :)

Jag kanske vet allt, men jag har ingen koll...

Edit: Jag har inte pratat med Benny än om det är okej, detta är bara ett förslag på upplägg och kan bytas ut mot någon annan person, typ ur valberedningen!

m0rk 2009-01-25 19:34

Ett bra första steg Vikki... En ide hade varit att ha en bild på Benny med pratbubbla eller liknande

sorgblot 2009-01-25 20:48

Citat:

Ursprungligen postat av Svarta_Svanen (Inlägg 104476)
Hej!

Jag har tråkigt (läs: borde tentaplugga) så jag började pilla på en idé jag fick till en affisch till valet som ska ske på vårFUMII.. dvs om typ några månader..
Tänkte vara ute i god tid... framförallt behöver jag hjälp med texten.. Vad ska ändras/hur ska det stå istället/är jag helt fel ute och borde hoppa i älven?

Tanken är att göra tre fyra olika affischer för dom olika posterna...

Om någon får lust/idéer så är det mycket välkommet, lägg bara upp förslaget här eller kontakta mig eller någon annan i valberedningen eller något.. :)

Jag kanske vet allt, men jag har ingen koll...

DETTA SKA INTE VARA I EN ÖPPEN TRÅD!! *ajjabajja*

Pyret 2009-01-25 20:49

Citat:

Ursprungligen postat av m0rk (Inlägg 104477)
Ett bra första steg Vikki... En ide hade varit att ha en bild på Benny med pratbubbla eller liknande

Man kan ju även sätta upp pratbubblor lite varstans (hängande från taket) osv, där det står: Visste du att kåren söker ni ordförande? Läs mer på shv.hv.se

Eller liknande. Man kan ju ha affischer med förkortat om det hela också=)

Svarta_Svanen 2009-01-25 20:54

Citat:

Ursprungligen postat av sorgblot (Inlägg 104484)
DETTA SKA INTE VARA I EN ÖPPEN TRÅD!! *ajjabajja*

Varför inte? Diskuterar inget hemligt och valberedningen har ingen stängd del av forumet..

Bara bra om folk vet om vad som pågår, det är inte så många andra än kåraktiva här..

Så förklara dig gärna.

Edit: har pratat med Linda och förstår vad hon menar nu, det hela är att jag inte har pratat med Benny än och inte fått godkänt från honom att använda hans namn och så.. Men jag vet inte vilken del av forumet jag ska lägga det på, inte så många som är med i TBC än.. och lite ojämställt att lägga det i herrmiddagdelen ;)

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:29.

Porgramvara från: vBulletin Version 3.7.1
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Studentkåren vid Högskolan Väst