SHV's Forum

SHV's Forum (http://forum.shv.hv.se/index.php)
-   Studentforum (http://forum.shv.hv.se/forumdisplay.php?f=14)
-   -   Vill du jobba med marknadsföring och medlemsvård? (http://forum.shv.hv.se/showthread.php?t=10131)

kajsa 2011-02-07 19:12

Vill du jobba med marknadsföring och medlemsvård?

Hade varit grymt kul ifall man kunde få tag i någon från varje utskott som har detta intresse. Dessutom skulle jag vara jätte tacksam om ni ville lägga upp dagar som de olika utskotten har möten så att jag kan försöka lägga dessa möten på en så lämplig dag som möjligt.

"Är du intresserad av att skapa ett medlemsvärde för medlemmarna i SHV, vara med att jobba för vidare rekrytering och planera massa kul för studenterna och våra medlemmar? Då har vi gruppen för dig! SHVs Vårda och Värva grupp drar snart igång. Vill du vara med eller vet någon som skulle ha intresse, tveka inte med att höra av dig till mig kajsaskold@gmail.com."

Vanell 2011-02-07 23:01

Citat:

Ursprungligen postat av kajsa (Inlägg 125581)
Hade varit grymt kul ifall man kunde få tag i någon från varje utskott som har detta intresse. Dessutom skulle jag vara jätte tacksam om ni ville lägga upp dagar som de olika utskotten har möten så att jag kan försöka lägga dessa möten på en så lämplig dag som möjligt.

"Är du intresserad av att skapa ett medlemsvärde för medlemmarna i SHV, vara med att jobba för vidare rekrytering och planera massa kul för studenterna och våra medlemmar? Då har vi gruppen för dig! SHVs Vårda och Värva grupp drar snart igång. Vill du vara med eller vet någon som skulle ha intresse, tveka inte med att höra av dig till mig kajsaskold@gmail.com."

Hejhej, Kajsa. Mailade dig och anmäler mig själv som första representant från wysiwyg.

Lilla Em 2011-02-08 13:29

Tycker de låter som ett jätte bra initiativ!

Ska ta med infon vidare till vår utskottsmöte som är Tisdag 15/2 kl16.15, stora konferensen.
Välkommen om du vill Kajsa att själv prata om din idé! :)

Olle 2011-02-08 14:07

Tar upp det på VästEkos möte imorrn klockan 16. Har du tid är du välkommen att presentera det själv också. :)

VästEko har möten onsdagar jämna veckor klockan 17:00.

Pallvid 2011-02-08 14:22

Kan tillägga att det inte behöver vara en person som sitter i en styrelse utan likväl kan vara någon som sitter utanför, men då har intresset av marknadsföring/medlemsvård etc. så att ni inte låser er! :)

kajsa 2011-02-08 21:32

Bra tillägg Pallvid, kanske inte var tydlig där! Emmelie och olle, jag skriver upp det i kalendern och kommer jätte gärna om det skulle vara frågor eller så =)

Ellen 2011-02-09 10:36

Bra skit!

Fienden har styrelsemöte nu på fredag klockan 10 i Västan, så jag tar upp det då. Och för att hålla med föregående talare är du hjärtligt välkommen att titta förbi och presentera idén :)

kajsa 2011-02-10 19:46

Första mötet kommer att vara onsdag den 16/2 kl 16. Bara att dyka upp på Kåren om ni vill vara med i vår lilla grupp. =)
Vi kommer vara i stora konferensen.

hannie 2011-02-14 18:17

gott gott

Kajsa, i:Pnga i SPRUTs styrelse kan på onsdag, men vi vill gärna att du besöker oss under ett styrelsemöte för att komma med goda råd. Det erbjöd du sist gång medlemsrekryteringen var på tapeten och det hoppas jag att du kan erbjuda även denna gång...? Vore AWSOME!!

kajsa 2011-02-15 20:23

Citat:

Ursprungligen postat av hannie (Inlägg 125753)
Kajsa, i:Pnga i SPRUTs styrelse kan på onsdag, men vi vill gärna att du besöker oss under ett styrelsemöte för att komma med goda råd. Det erbjöd du sist gång medlemsrekryteringen var på tapeten och det hoppas jag att du kan erbjuda även denna gång...? Vore AWSOME!!

Skicka gärna ett mail till mig med vilka datum och tider ni har möten, och vad ni vill prata om vid ett sådant besök. Kommer även skicka lite korta frågor innan som jag vill att ni besvarar för att NI får ut det bästa av det. Ser fram emot att träffa er!
:-)

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:44.

Porgramvara från: vBulletin Version 3.7.1
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Studentkåren vid Högskolan Väst