Visa ett inlägg
Gammal 2009-10-21, 15:41
Ernsts avatar
Ernst Ernst är inte uppkopplad
Underrättelsedirecteur, Phestverket

Reg.datum: Jun 2006
Skicka ett meddelande via ICQ till Ernst Skicka ett meddelande via MSN till Ernst Skicka ett meddelande via Skype till Ernst
Standard

16.01 - Fick mail från JA precis. Kanske det snart blir ett releaseparty med spelning någonstans i Göteborg?

Citat:
Ursprungligen postat av Bandet
'Lammullströjan', 'Björnen och ejdern', 'Rakt på hålet', 'Tänka på refrängen', 'Räkor och levande ljus', 'Till alla oss som råkat illa ut'...ja, jag säger då det - när ketchupen släpper så släpper den ordentligt. Vi pratar rejäla allsångslåtar med gammaldags igenkänningsfaktor. Jävlaranamma i . Frågan är bara hur vi lägger upp det? Fullängdsplatta med nya låtar. DVD-karaoken. Tributeplattan. Spelning. I vilken ordning? Vad kan kombineras? Mycket nytt är färdigskrivet. Första låten till tributeplattan är inspelad (Jag gör vadsomhelst - 10 years after). Tom klipper karaokeDVD. Det snurrar i huvudet. Spela in ep:s och lägga ut en gång i månaden? Känns det inte roligare med en rejäl skiva på en gång? Små spelningar för att testa de nya låtarna...men då blir det ett jävla liv för att inte så många kan komma.. eller kanske en lite större grej - typ melodifestival, där vi 'unplugged' presenterar de nya låtarna och det sätts poäng i publiken...vi vill ju att det skall bli bra för alla.
Hör av er - ge kommentarer - tala om hur ni tycker att vi borde göra. Vi har 'bandmöte' på onsdag'. Då spikar vi säsongen.

Underrättelsedirecteur, Phestverket - 09/10
Sekreterare, WYSIWYG - sommaren 09
Ordförande (tjockast), WYSIWYG - 08/09
Suppleant, Kårstyrelsen - 08/09
Ledamot, VästSex - VT08
Ledamot, WYSIWYG - 07/08
Öhlchef, VästSex - HT07
Skattmästare, VästSex - VT07
Sexslav, VästSex - HT06
Årets Nolla - 2006
Svara med citat