Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-23, 14:23
Pallvids avatar
Pallvid Pallvid är inte uppkopplad
Postare med skrivkramp...

Reg.datum: Jan 2008
Skicka ett meddelande via MSN till Pallvid Skicka ett meddelande via Skype till Pallvid
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kajsa Visa inlägg
Jajjemen jag är med på tankegången och har pratat med fler både i och utanför KS och det känns som att vi behöver ta en funderare kring på hur vi vill använda DeCore som varumärke då jag märkt att det finns många olika uppfattningar just nu.

Jag kommer föreslå till FUM att det sätts ihop en grupp för att komma överens hur vi ska använda oss av DeCore så att alla verkligen är med på noterna =)

Jag känner just nu att denna frågan börjar bli infekterad och det är lika bra att reda ut det från grund och botten så slipper vi massa gnäll senare! =)
För att förtydliga för andra lyfter jag vad som står i den andra tråden igen efter att ha förklarat det hela för Kajsa

"Logotypen skall användas för SHV:s samlade festverksamhet. Detta innefattar då aktiviteterna i gasquen, puben och polhemssalen. Målgruppen är såväl studenter som externa intressenter för festarrangemang och uthyrning."

Uthyrning syftar då på uthyrning av festarrangemang till externa parter (företag, privatpersoner etc) och inte konferenslokalerna. Diskussionen får gärna tas upp under fullmäktige eller mig personligen men tror inte det är jätte nödvändigt eftersom vi fortfarande strävar efter en logotyp för just festverksamheten.

(jag kajsa är nu med på det hela och kommer inte ta upp ngt på FUM/kajsa)

Västeko:
HT08-VT10: Ordförande (rikast)
VT08: Vice Ordförande
HT08: Überphadder (årets phadder!)

Västsex:
VT09: Exmästerist
HT08/VT08: Vice PR-ansvarig
VT08: Sexslav #2 våren 08

www.cutcopypaste.se

Svara med citat