2009-06-24, 08:44
|
 |
Sexmästerist, VästSex.
|
|
Reg.datum: Sep 2007
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av Pallvid
När, jag hade lite "tid över" (läs. inte vill plugga) satte jag ihop en excelfil där schemat enkelt är strukturerat efter, tid, färg etc.
I dokumentet finns du: - 2 sidor (uppdelade v.1 & v.2) med det generella schemat: dvs. det som ALLA studenter är välkomna på (ex. pubkvällar, 5-kamp etc.). Vem som ansvarar över aktivteten är färgkodat efter utskottsfärg, de aktiviteter som i sin tur EJ har någon färgkodning anser jag ej vara färdigbokad i dagsläget.
- 2 sidor (uppdelade v.1 & v.2) per "aktivt utskott" (som kommer ha fler än en aktivitet) med det generella schemat markerat i grått (för att man enkelt skall ha översyn över vad som händer). Där är min tanke att man sedan, likt vad jag gjort med de "allmänna" schemat fyller på i efterhand vad man har planerat. Så att man enkelt och överskådligt kan se vad alla håller på med.
Jag skulle därför vilja att varje "schema-ansvarig" för utskott tar på sig att fylla i sitt separata block (se exempelvis vad jag valt att göra under västekos och västsex delar).
Ifall det uppstår frågor eller oklarheter finns jag via mail, msn, mobil eller PM här.

|
Finns det något uppdaterat schema eller är det detta som gäller?
|