Visa ett inlägg
Gammal 2009-06-24, 08:44
aethiss avatar
aethis aethis är inte uppkopplad
Sexmästerist, VästSex.

Reg.datum: Sep 2007
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pallvid Visa inlägg
När, jag hade lite "tid över" (läs. inte vill plugga) satte jag ihop en excelfil där schemat enkelt är strukturerat efter, tid, färg etc.

I dokumentet finns du:
  • 2 sidor (uppdelade v.1 & v.2) med det generella schemat: dvs. det som ALLA studenter är välkomna på (ex. pubkvällar, 5-kamp etc.). Vem som ansvarar över aktivteten är färgkodat efter utskottsfärg, de aktiviteter som i sin tur EJ har någon färgkodning anser jag ej vara färdigbokad i dagsläget.
  • 2 sidor (uppdelade v.1 & v.2) per "aktivt utskott" (som kommer ha fler än en aktivitet) med det generella schemat markerat i grått (för att man enkelt skall ha översyn över vad som händer). Där är min tanke att man sedan, likt vad jag gjort med de "allmänna" schemat fyller på i efterhand vad man har planerat. Så att man enkelt och överskådligt kan se vad alla håller på med.

Jag skulle därför vilja att varje "schema-ansvarig" för utskott tar på sig att fylla i sitt separata block (se exempelvis vad jag valt att göra under västekos och västsex delar).

Ifall det uppstår frågor eller oklarheter finns jag via mail, msn, mobil eller PM här.

Finns det något uppdaterat schema eller är det detta som gäller?
Svara med citat