Visa ett inlägg
Gammal 2009-07-17, 17:23
GHaKKs avatar
GHaKK GHaKK är inte uppkopplad
Logistikdirecteur, Phestverket

Reg.datum: Sep 2003
Skicka ett meddelande via ICQ till GHaKK Skicka ett meddelande via MSN till GHaKK
Standard

Som många personer sagt här så är NITprogrammet över lag bra.. det finns mindre bra kurser men det gör det på alla program.. Jag har nu läst mitt första år på NIT men har en liten annan bakgrund som just systemare som WozzeC snackade om här.. men jag kom som sagt på tvärt emot honom att nätverk.. där hör jag hemma.. är mycket nöjd med bytet vad gäller certen så tror jag att du snarare ska försöka knyta kontakter med företag medans du går på skolan för många företag uppskattar verkligen högskolestuderande.. ett sett att göra det på är ju den årliga arbetsmarknadsdagen som brukar vara riktigt välbesökt och kul.. då kommer det hit mängder med arbetsgivare som man kan hugga tag i.. så kontaktskapande under utbildningen är viktigt..

Vad gäller festsituationen så blir det som oxå andra sagt precis vad man gör det till.. tar man initiativ och är lite framåt (vi andra som är det hjälper ju till såklart) så har man inga problem att trivas jättebra här i THN, jag kan nog inte svara så mycket för hur mycke festliv det är på swedenborg har bara besökt det några gånger.. bor själv på Lantmanna i studentbostad och där är det iaf bra röj ifall man känner för det..

För jag är kung av ett sobert kaos......
K-K-Kom ihåg att du aldrig får snyta dig i mattan
en del har jättemucke musklar och dom är jättestarka, en del har nästan inga muskler alls och dom är jättestarka ändå..
Tell me am I Gandalf before I decide to speak with you

Senast redigerad av GHaKK den 2009-07-17 klockan 17:25.
Svara med citat