Visa ett inlägg
Gammal 2010-08-10, 20:39
Pallvids avatar
Pallvid Pallvid är inte uppkopplad
Postare med skrivkramp...

Reg.datum: Jan 2008
Skicka ett meddelande via MSN till Pallvid Skicka ett meddelande via Skype till Pallvid
Standard DeCores nya ansikte?

Hejsan på er!

Vi skulle önska att Ni kommer med lite konstruktiv kritik till ett förslag jag och Elin tagit fram för studentpuben DeCore. Om detta är någonting Ni hissar eller dissar? Ifall det är någonting ni tycker passar vår helt studentpub DeCore eller om det kan förbättras på något sätt?

Detta är alltså INTE klubbat av KS utan någonting som jag & Elin arbetat fram under de senaste veckorna och nu tänker presentera som förslag. Vi vill ju ha ett ansikte på vår kära kårpub och detta tycker vi, tillsammans med ett par andra, skulle passa utmärkt!

Lite hur vi resonerat:
När konceptet togs fram ville vi skapa någonting som är både lekfullt och seriöst men samtidigt andas en studentikos miljö. Som vi alla vet är den studentikosa miljön någonting som är väldigt färgstarkt och det var utifrån detta och kopplingen till SUNE - "DeCore - för en färgstark upplevelse" föddes. Färgerna återkommer i SHV:s grafiska profil men har även en egen nich.

Kom nu med era spontana och konstruktiva tankar! Frågor besvarar jag även mycket gärna!

Tack och hej för den här gången!

Marcus & Elin
Bifogade bilder

Västeko:
HT08-VT10: Ordförande (rikast)
VT08: Vice Ordförande
HT08: Überphadder (årets phadder!)

Västsex:
VT09: Exmästerist
HT08/VT08: Vice PR-ansvarig
VT08: Sexslav #2 våren 08

www.cutcopypaste.se