Visa ett inlägg
Gammal 2010-08-11, 11:11
kajsas avatar
kajsa kajsa är inte uppkopplad
Personalvetare

Reg.datum: Dec 2009
Standard

Jag måste ifrågasätta denna manual, först och främst så trodde jag att DeCore var en del av SHV, varför behöver den då en egen grafisk manual? En logga visst, men manual? organisationen SHV har redan än och om jag inte är helt ute och cyklar så är pubverksamheten en del av SHV.

Eftersom vi har en Event/Evenemangs del i SHVs grafiksa profil så har vi ju där med en manual för hur vi ska göra för att marknadsföra DeCore.

Och förslaget jag hört som ännu inte finns nedskrivit om att SHVs logga inte ska få finnas med i samband med alkoholtillställningar, så frågar jag mig, skäms SHV för vår pub? Tycker det är helt fel eftersom DeCore inte är en egen organisation. SHVs logga borde absolut finnas med i samband med Decores egen och det arrangerade utskottet.

Jag har förstått att SHV vill ge ett seriösare intryck, men att stänga ute vissa delar av sin verksamhet, är det rätt väg? SHV borde istället vara stolt över att vara en stor del i den pub vi driver och som faktiskt ÄR välbesökt.

Hoppas ni förstår hur jag tänker, vi behöver inte få "pippi"på det här med grafiska profiler, det borde räcka med en profil per organisation, inte per varje del av en organisation.
Svara med citat