Visa ett inlägg
Gammal 2010-08-11, 13:09
Pallvids avatar
Pallvid Pallvid är inte uppkopplad
Postare med skrivkramp...

Reg.datum: Jan 2008
Skicka ett meddelande via MSN till Pallvid Skicka ett meddelande via Skype till Pallvid
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kajsa Visa inlägg
När det gäller ramarna runt så varför inte lägga till ett undantag för DeCore, Inslussningen och InWest i SHVs profil.

Att inslussningen och InWest inte kommer att hamna under Event i SUNE bör vi ta en funderare på, det är ju trots allt SHV som står bakom det, då borde det synas genom att delvis använda sig av manualen för Event, som att ha med den rosa bannern.
Sen när det gäller enhetlighet, var det inte tal om att KS skulle ha en evenemangsansvarig? Denna borde kunna göra ett godkännande av affisher innan de sätts ut på campus.
Nu har du nog lyckats missuppfatta mig eller så har jag skrivit luddigt. Jag menar på att InWest och Inslussningen definitivt skall ligga under Event. Vad skulle vi annars ha där? Där emot menar jag på att DeCores förhållande i denna del skall diskuteras - och att det då fungerar som någon sorts undantag precis som du skriver. Hur detta undantaget skall se ut beror ju lite på - har en snabb idé men diskuteras lättast bortom forumets väggar innan den presenteras.

Citat:
Ursprungligen postat av kajsa Visa inlägg
För att inte hamna i fallgropar för ryktet om alkohol är det viktigt att vi använder oss av de olika banners vi har för olika aktiviteter för då syns ALLT vi gör och inte bara puben.
Det man skulle kunna göra är att använda bannerna i mindre format när det gäller DeCore, på det viset visar vi att DeCore är en del av studentkåren samt att den inte tar för mycket plats så att man bara ser SHV.
Vi borde inte gömma saker vi gör för att det ger oss dåligt rykte utan bara inte framhäva det lika mycket som alla andra tillställningar.
Som sagt, grundproblemet är ju (delvis) att vi enbart kommunicerat fest och inte det andra. Så det korrigerar ju sig delvis själv nu när SUNE m.m. kommit på plats. Oavsett vad har några vettiga tankar dykt upp som bör övervägas skall tas upp i SHV:s manual (tänker på undantagsregler för InWest, Inslussningen och DeCore).

"Vi borde inte gömma saker vi gör för att det ger oss dåligt rykte utan bara inte framhäva det lika mycket som alla andra tillställningar." Förstår precis vad du menar men låter roligt varje gång jag läser det.

Västeko:
HT08-VT10: Ordförande (rikast)
VT08: Vice Ordförande
HT08: Überphadder (årets phadder!)

Västsex:
VT09: Exmästerist
HT08/VT08: Vice PR-ansvarig
VT08: Sexslav #2 våren 08

www.cutcopypaste.se

Svara med citat