Visa ett inlägg
Gammal 2010-08-21, 00:33
Pallvids avatar
Pallvid Pallvid är inte uppkopplad
Postare med skrivkramp...

Reg.datum: Jan 2008
Skicka ett meddelande via MSN till Pallvid Skicka ett meddelande via Skype till Pallvid
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nilsson Visa inlägg
Jag har en tanke på ett förslag till logga där texten är loggan. Den är inte klar, men det är en början iaf.
Alltid trevligt med andra förslag, har själv ett par omarbetade och nya förslag som ligger på hög här hemma. Något som jag redan nu kan anmärka på är att du i bakhuvudet kan ha att vi (efter diskussioner här på forumet samt utanför) är ute efter något som är "eget" men samtidigt återspeglar SHV. Där även gärna eventfärgen som då är rosa. Det är i varje fall de riktlinjer jag jobbar med när nya skisser görs.

Citat:
Ursprungligen postat av Katten Visa inlägg
Jag tror det blir rätt så tråkigt att göra ett märke med bara texten DeCore. Varför skippa alla glada roliga färger?

Är det beslutat om ifall loggan blir pallvid och elins förslag? Eller när görs detta?

edit: läste patriks inlägg nedan och antar att det blir under hösten.
Du löste det alldeles rätt katten, det vi presenterade var enbart ett förslag för att trigga lite debatt och få igång arbetet - vi har gått bra länge utan någonting nu tycker jag.

Vi har även ett par nya och andra förslag som ligger på lager (dessa går mer i enlighet med SHV nuvarande profil och påminner lite mer om varandra).

Västeko:
HT08-VT10: Ordförande (rikast)
VT08: Vice Ordförande
HT08: Überphadder (årets phadder!)

Västsex:
VT09: Exmästerist
HT08/VT08: Vice PR-ansvarig
VT08: Sexslav #2 våren 08

www.cutcopypaste.se

Svara med citat