Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-04, 13:11
Pallvids avatar
Pallvid Pallvid är inte uppkopplad
Postare med skrivkramp...

Reg.datum: Jan 2008
Skicka ett meddelande via MSN till Pallvid Skicka ett meddelande via Skype till Pallvid
Lightbulb

Toppen med lite konstruktiv kritik. Sammanfattningsvis kan man säga så som följer om förslagen:
  • rosa passar inte in (hoppas inte rosa tar illa upp ^^).
  • förslagen förmedlar inte "pub".

Kan därför glädja er att förslagen inte tar slut här utan det skissar för fullt på andra tankar i mitt block. Lite frågor som jag gärna vill ha svar på:

- När man skriver att det inte förmedlar "pub" - förtydliga gärna ett existerande känsla/ett ställe som ni känner motssvarar denna "förmedling". Ex. Olearys eller dylikt.

- Min tolkning är hädanefter att skissa på någonting som förmedlar någonting mer åt "gruppkänsla/studenter". Lite grövre ("pubbigare") och helt emot vad första direktivet var: någonting bortkopplat från SHV:s logotyp. Korrekt?

Har ni sedan idéer får ni gärna bolla dem med mig så att jag har mer material att arbeta med.

Citat:
Ursprungligen postat av poison_girl Visa inlägg
En fråga bara varför råsa? Hur kom ni fram till de?, tycker den förmedlar typ butik för flicksaker
Jag röstade på 12 för typ den och nr 2 va dom enda som inte såg fjantiga eller plåttriga ut.. hade dock föredragit om e i decore på nr 2 va vänt åt rätt håll
Som sagt är detta förstahandsskisser utifrån riktlinjerna:
1) SHV event (därför det rosa)
2) Att det skall finnas en koppling till existerande varumärken under SHV.

Västeko:
HT08-VT10: Ordförande (rikast)
VT08: Vice Ordförande
HT08: Überphadder (årets phadder!)

Västsex:
VT09: Exmästerist
HT08/VT08: Vice PR-ansvarig
VT08: Sexslav #2 våren 08

www.cutcopypaste.se

Svara med citat