Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-18, 18:15
Pallvids avatar
Pallvid Pallvid är inte uppkopplad
Postare med skrivkramp...

Reg.datum: Jan 2008
Skicka ett meddelande via MSN till Pallvid Skicka ett meddelande via Skype till Pallvid
Standard

UPDATE: Har mycket på mitt lilla bord just nu men till helgen kommer ytterligare ett par förslag som tagits fram utefter de tankar som har vädrats. Kommer att satsa på 5 förslag.

Citat:
Ursprungligen postat av DavidAndersson Visa inlägg
Får börja med att säga att det är skitkul att det är pågång med en logga =)

Men var inte en av grundtankarna att det skall vara ett stort "D" och "C" i namnet, (precis som alla trådar om ämnet) ? Har hört det från lite all möjliga håll och tycker absolut att det skall vara så =) Dock en personlig åsikt
Grundtanken var att det skall skrivas med stort D och C, men detta gäller i min mening premärt skrift och behöver inte vara så i logotypen (samma sak gäller InWests logotyp). Beror ju på vilken stil man kör på logotypen men personligen tycker jag det hittills varit snyggare utan versaler.

Citat:
Ursprungligen postat av Plutten Visa inlägg
Inget fel med pluttigull heller för den delen XD haha skämt o slido.
Jag skulle kunna fråga Jenny om hon vill prova på att göra en logga. Vet dock inte om hon har tid pga massa jobb, men kan alltid fråga henne.
Ska DeCore-loggan ha den rosa färgen med som redan finns, eller kan hon gå helt utanför ramarna?
Finns det intresse av att hon gör ett försök?
Har redan frågat henne Men hon har fria händer!

Citat:
Ursprungligen postat av Katten Visa inlägg
Tycker absolut du ska fråga henne!!
och strunta i den rosa färgen för de verkar inte riktigt som att alla är så förtjusta i den ändå, och låt henne associera fritt!
Fanns dock en anledning till att NI under stormötet tidigare lyfte att färgen skulle vara rosa och då kopplas till event. Men är alltid öppen för förslag. ^^ Tycker folk generellt är lite roliga när man säger en sak ena stunden och nästa något annat (syftar inte på dig ^^).

Västeko:
HT08-VT10: Ordförande (rikast)
VT08: Vice Ordförande
HT08: Überphadder (årets phadder!)

Västsex:
VT09: Exmästerist
HT08/VT08: Vice PR-ansvarig
VT08: Sexslav #2 våren 08

www.cutcopypaste.se

Svara med citat