Visa ett inlägg
Gammal 2009-02-11, 01:31
Gandalf the Golden
Guest

Standard

Jahaja, som jag säkert nämnt så är min plan att inför mötet den 24 bjuda in alla studenter som vi anser oss representera för diskussion. Ifall det inte dyker upp någon utanför styrelsen ändå (vilket jag tyvärr tror blir fallet) så kan vi i alla fall genom att upplysa om möjligheten åtminstone vinna lite legitimitet.

Nu är det så här att affischer inte är något jag är vidare duktig på så ifall någon har tid och ork över får ni gärna komma med ett förslag. Behöver inte vara något avancerat, tänker mig en text i stil med: "Vi representerar dina dina åsikter låt oss inte gissa vad du tycker". Och kanske något lite mera utförligt med mindre text under exempelvis: "VästEko bjuder in er studenter från Ekonomi, IPPE och Personalekonomi för att den 24/2 gemensamt gå igenom, förklara och ta ställning till handlingarna inför VårFUM I"

Naturligtvis även tid och plats samt eventuellt att vi bjuder på fika men dessa saker får vi besluta om på nästa möte.

Inget kakmonster på denna affisch heller tycker jag räcker nästan med en blå bakgrund med en snygg font.

Senast redigerad av Gandalf the Golden den 2009-02-11 klockan 01:32.
Svara med citat