Visa ett inlägg
Gammal 2009-02-17, 19:54
Gandalf the Golden
Guest

Standard

Tisdagen den 24 var väl mer eller mindre spikat, dumt att röra till det mer än va det redan är kanske? Var mer vilken tid jag var ute efter. Men får jag bra respons på att måndag funkar bättre så visst, jag har utbildningsbevakningsråd mellan 16 och 17 då bara. Mellan 13 och 15 på Tisdag har jag skola så det är också uteslutet.

Fick även höra att det eftersöktes ett förtydligande av vad det hela handlar om, ska försöka ta det så basic som möjligt så finns det möjlighet att få en djupare förklaring väl på plats sen .

VästEko har enligt stadgan (studentkårens viktigaste styrdokument) liksom andra utskott en garanterad plats bland ledamöterna på FUM. För att vi ska kunna presentera en åsikt som inte bara är den personens egna godtyckliga åsikter, utan istället utskottets gemensamma, så träffas vi därför innan för att gå igenom de frågor som ska behandlas under fullmäktige och tar ställning till dessa. De frågor som ska behandlas ska (återigen enligt stadgan) från och med den 18, en vecka innan FUM, finnas tillgängliga såväl i kårens reception som på SHVs hemsida, dessa kallas för handlingar.

Hoppas att så många som möjligt kan komma, ifall vi får bra ordning på det här kommer VästEko att förgå med gott exempel och förhoppningsvis kan vi få de andra utskotten att anstränga sig mer till nästa gång, om inte annat har vi mycket större chans att få vår vilja igenom eftersom vi är bättre förberedda så vi har inget att förlora så att säga .

Senast redigerad av Gandalf the Golden den 2009-02-17 klockan 19:56.
Svara med citat