Visa ett inlägg
Gammal 2010-08-14, 00:36
Pallvids avatar
Pallvid Pallvid är inte uppkopplad
Postare med skrivkramp...

Reg.datum: Jan 2008
Skicka ett meddelande via MSN till Pallvid Skicka ett meddelande via Skype till Pallvid
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Olle Visa inlägg
Ett förslag på hur vi kan få med DeCoreloggan utan att hämma utskottens kreativitet är att lägga den som en banner i ena hörnet av affischerna. Har illustrerat min tanke i den bifogade bilden, lagd över VästEkos/FLIS luciasittningsaffisch. Manualen kan reglera storleken på bannern och bakgrundsfärgen bör vara en av färgerna i loggan, tankar?
Tackar återigen för att någon hade tid att göra detta Det visar på ett tydligt sätt hur det skulle kunna se ut. Ser faktiskt mycket bra ut ihop om jag får säga det själv.

Citat:
Ursprungligen postat av m0rk Visa inlägg
Tycker det ser okej ut, kanske lite mycket Pride, men alla kommer kunna komma ihåg den
Kanske fick lite inspiration från min helgvistelse i Stockholm?

Citat:
Ursprungligen postat av Ernst Visa inlägg
Hehe, jag tänker Miami Vice...
Man kanske skall föreslå krav på vit kostym i puben?

Citat:
Ursprungligen postat av Katten Visa inlägg
ja exakt så tycker jag att det kan stå för det räcker gott och väl. inga mer riktlinjer om hur affischerna får se ut...det var det jag var rädd för att ni tänkte ha...
Tror det kommer falla ut på en rekommendation på hur man skulle kunna göra (vad man helst bör göra för att varumärket skall kunna arbetas in) i kombination med "frihet under ansvar".

Citat:
Ursprungligen postat av Katten Visa inlägg
ja jag syftade främst på affischmallar. så här är jag också nöjd med svaret
Goody good! Vad tycker du om Olles förslag? Där stör det inte för mycket och funkar väl rätt fint?

Västeko:
HT08-VT10: Ordförande (rikast)
VT08: Vice Ordförande
HT08: Überphadder (årets phadder!)

Västsex:
VT09: Exmästerist
HT08/VT08: Vice PR-ansvarig
VT08: Sexslav #2 våren 08

www.cutcopypaste.se

Svara med citat