![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hej allesammans!
Nytt år, nya möjligheter! Jag skulle vilja be er alla inom VästEko välja ut 5 av de nedanstående punkterna som ni anser ha högst prioritering för arbetet med kårhuset: - Skylt till Gasquen - Ny TV-display och tavlor till Gasquen - Nytt slutsteg (Den nuvarande börjar ge sig) - Ny kassaapparat, digital display - Barstång för fötter - WLAN-utveckling. Öppet nätverk vid tredje och fjärde våningen - Ny mörkläggningsgardin för DeCore - Ny utskottsdator - Nya kravallstängsel, alternativt band (jfr. O’Learys) - Fleecejackor till värdar vid entrédörren - Nya tröjor för arbetare - Tavlor till DeCore - Egna förslag till ändring/förbättring/innovationer av kårhuset Förslag ska inkomma senast söndag den 23 januari Med vänlig hälsning Tobias "G:son" Gustavsson Kårhusrepresentant för VästEko
Den som köper det han inte har råd med, får sälja det han inte kan undvara_ ![]() Suppleant VästEko HT10 - VT11 Representant Kårhusgruppen HT10 / G:SON ![]() Senast redigerad av tobiasgustavsson den 2011-01-19 klockan 15:17. |
|
||||
|
||||
![]() Tjena, vet att det inte är mitt forum att skriva i men vi har skaffat 4st griffeltavlor som står i ölförrådet bara så ni vet. Om det var det ni menade med tavlor till puben
![]()
Exmästerist 2011 Ledamot - Kårstyrelsen HT-11 - VT-12 Sexmästare- VästSex, 10/11 Vice ordförande, MONSTER 10/11 Sexmästerist från 2010 SexSlav- Västsex, HT-09 Sekreterare, MONSTER 09/10 Industriell Ekonomi HT09-VT13 |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]()
Den som köper det han inte har råd med, får sälja det han inte kan undvara_ ![]() Suppleant VästEko HT10 - VT11 Representant Kårhusgruppen HT10 / G:SON ![]() Senast redigerad av tobiasgustavsson den 2011-01-19 klockan 15:23. |
|
||||
|
||||
![]() Vad menar du med: "- Nytt slutsteg (Den nuvarande börjar ge sig)"?
Saker som jag tycker är viktigt är; - Nya kravallstängsel, alternativt band (jfr. O’Learys) - Fleecejackor till värdar vid entrédörren Egna förslag; - Fler diskho i baren. En på höger sida (och ev. en i mitten?). - Omstruktuering av garderob, och visa vilka siffror utåt. Jag har inte 5, men detta är det som jag stör mig lite på ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Bra egna förslag! Ska ta upp de under nästa möte ![]()
Den som köper det han inte har råd med, får sälja det han inte kan undvara_ ![]() Suppleant VästEko HT10 - VT11 Representant Kårhusgruppen HT10 / G:SON ![]() Senast redigerad av tobiasgustavsson den 2011-01-19 klockan 16:04. |
|
||||
|
||||
![]() Ursäkta dröjsmålet Tobias, men här kommer mina förslag:
-WLAN-utveckling -Nya kravallstängsel -Ny utskottsdator -Fleecejackor
|
|||
|
|||
![]() Hej!
Här kommer min åsikt -ny kassaapparat/fler framförallt i entrén så det går fortare att komma in på kåren -fleecejackor till entrévärdarna -nytt slutsteg -ny mörkläggningsgardin -barstång
|
||||
|
||||
![]() - Kravallstängsel
- Mörkläggning - Slutsteg
// Olle Ordförande VästEko HT10/VT11 Ekonomiansvarig VästEko VT10 Näringlivsansvarig VästEko HT09/VT10 Exmästerist VästSex since VT09 Ekonomiansvarig VästSex HT08/VT09 Sexmästerist Västsex since VT08 Vice Ekonomiansvarig VästSex VT08 Sexslav Västsex HT07 |
![]() |
Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|