![]() |
|
||||
|
||||
![]() För er som inte visste det redan så har VästSex årsmöte.
Datum: Den 30 April, 2011 Tid: 12:00 Plats: Kårhuset på drottningsgatan 38, Trollhättan. Vill du nominera någon till den nya styrelsen? Kontakta någon i valberedningen personligen eller skicka ett mail till Victor Engström. I valberedningen finner ni; Victor Engström, victor.engstrom@student.hv.se Katarina Johansson Martina Lundberg Mikael Klöver Edvin Norling Styrelseplatser som finns att söka respektive nomineras till är: -Styrelseordförande -Vice Ordförande -Ekonomiansvarig -Sekreterare Dessa platser tillsätts under årsmötet tillsammans med ledamöter och suppleanter vars antal bestäms av årsmötet. Under konstituerande mötet tillsätts: -Slavdrivare -Öhlchef -Vice Öhlchef -Tygmästarinna -Informationsansvarig -Köksansvarig Intresse för dessa ansvarsposter kan vara bra att visa under årsmötet då vi gärna ser att dessa har blivit invalda ledamöter.
PÅ MIN TID!! Senast redigerad av DavidAndersson den 2011-02-15 klockan 11:37. |
|
||||
|
||||
![]() Martina heter Lundberg
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Stämmer inte riktigt med posterna där heller!
Ordförande, vice, ekonomiansvarig, sekreterare, ledamöter och suppleanter tillsätts på årsmötet. Övriga är ansvarsposter som tillsätts under konstituerande i sommar, men det går bra att visa intresse även för dessa redan nu. Ansvarsposterna är: -Öhlchef -Vice öhlchef -Tygmästarinna -Slavdrivare -Köksansvarig -Informationsansvarig De som har ansvarsposter är oftast redan invalda som ledamöter i styrelsen, men måste inte vara det. Uppdatera med korrekt information tack. Viktigt att skilja på dessa poster!
/Katten ![]() Ekonomiansvarig och Köksmästare - VästSex 10/11 Sexmästerist - VästSex VT10- Sexslav - VästSex HT09 Vice ordförande och informationsansvarig - VästEko 09/10 Überphadder/kapten VästEko - Inslussningen 2009 Ledamot och informationsansvarig - VästEko 08/09 Finansdirecteur - Phestverket 09/10 LoB asp - Chalmers "ISMK!!" - Established at Tjällossningen 2009 ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Du har rätt katten att de ej tillsätts på årsmötet men de kan ju vara bra att anmäla sitt intresse till någon av dessa poster med då det kanske är bra att den som är intresserad av att tex vara ölchef blir vald till ledamot osv, men att man är noga med att skriva vilka som vals på årsmötet och vilka poster du endast kan anmäla intresse på kanske?
|
||||
|
||||
![]() Jag som hade varit inne och ändrat men nu stämmer det bra igen hoppas jag
![]()
Exmästerist 2011 Ledamot - Kårstyrelsen HT-11 - VT-12 Sexmästare- VästSex, 10/11 Vice ordförande, MONSTER 10/11 Sexmästerist från 2010 SexSlav- Västsex, HT-09 Sekreterare, MONSTER 09/10 Industriell Ekonomi HT09-VT13 |
|
||||
|
||||
![]() Nu har jag skickat in mina nomineringar
![]()
|
|||
|
|||
![]() Jag tänkte just fråga om ni ville ha mig som sekreterare men sen insåg jag att mötet är på valborgsmässoafton. Varför har ni satt det på den dagen?
|
|
||||
|
||||
![]() För att vi inte vill ha de på påskafton eller samma dag som herrmiddagen vilka är alla lördagar mellan 10 april och första maj, då ett årsmöte skulle ligga. vi ville ha det den 7 maj egentligen men de fick vi ju inte för stadgarna
![]()
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|