![]() |
|
|||
|
|||
![]() Vi behöver få till en sammanställning av samtliga events och händelser som kommer hållas under den kommande höst och vårterminen.
Vet du om att ditt utskott kommer hålla en mässa, entréinfo, fest, informationstillfälle, LAN, ja allt möjligt så skriv ett inlägg så vi får in det i listan. I framtiden vill vi få till ett riktigt bra och uppdaterat kalendarie på hemsidan så att vi alla kan se vad som händer och var vi kan träffa på SHV någonstans ![]() Va nu duktiga små SHViter och gräv fram allt ni kan komma på, Elin |
|
||||
|
||||
![]() Föreslår att varje ordförande för vardera utskott ansvarar för denna sammanställning och att ett slutdatum för när det skall presenteras sätts.
![]()
SHV: VT11/HT11: Näringslivsansvarig HT10: Informatör Västeko: HT08-VT10: Ordförande (rikast) VT08: Vice Ordförande HT08: Überphadder (årets phadder!) Västsex: VT09: Exmästerist HT08/VT08: Vice PR-ansvarig VT08: Sexslav #2 våren 08 www.cutcopypaste.se ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Jag skickar i alla fall vidare mailet till utskottsordförandena.
|
|
||||
|
||||
![]() Tittade lite på SHV:s hemsida och såg att kalendern var tom.
Nu på torsdag är det Torsdagspub 28/10 är det Torsdagspub 6/11 är det Tentaphest 13/11 är det Damsupén Om det är något som kan vara av intresse att lägga in i denna kalender?
|
||||
|
||||
![]() Boot-skivan är den 6/11
|
||||
|
||||
![]() Smurf-LAN 9.0 den 3-5 december
Suppleant SIST 09/10 Sekreterare WYSIWYG 09/10 Vice ordförande WYSIWYG 08/09 Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today. James Dean En sån froktansvärd människa du har blivit Gundela. Hur kunde detta hända? Jag som blev så bra! om nom nom nom.... |
|
||||
|
||||
![]() Varför har dessa evenemang inte kommit upp i kalendern på shv:s hemsida?
Vill ni inte göra reklam för våra event? Det står i första inlägget att ni ville veta allt...
|
|||
|
|||
![]() Citat:
För det första så kanske inte ALLT skall stå med i kalendern på SHV:s hemsida, men där emot så har vi ett kalendarium som sitter uppe lite här och var där allt är med. Vi gör så gott vi kan och vi vill fortfarande veta allt. =) |
|
||||
|
||||
![]() VästSex's evenemang:
Tentaphest 2 15/1 Tentaphest 3 26/3 Tentaphest 4 4/6 Alla dessa phester är 21:00-02:00 Sen har vi phesten utan tema den 26/2 respektive den 30/4 tror jag. Sen är den torsdagspubar varannan vecka hela våren med start den 20/1, alltså udda veckor ![]() Peace
Exmästerist 2011 Ledamot - Kårstyrelsen HT-11 - VT-12 Sexmästare- VästSex, 10/11 Vice ordförande, MONSTER 10/11 Sexmästerist från 2010 SexSlav- Västsex, HT-09 Sekreterare, MONSTER 09/10 Industriell Ekonomi HT09-VT13 |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Oktoberfest kanske? haha ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Oktoberfest tema? Nej fan, man kör Grönt och Orange. The real deal
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]()
Ledamot, VästSex Founder G.I.N Lilla Björn För jag är kung av ett sobert kaos...... K-K-Kom ihåg att du aldrig får snyta dig i mattan en del har jättemucke musklar och dom är jättestarka, en del har nästan inga muskler alls och dom är jättestarka ändå.. Tell me am I Gandalf before I decide to speak with you |
|
||||
|
||||
![]() http://www.youtube.com/watch?v=W22gpBv00gg
Känns som vi borde kunna lära oss den här fram tills dess ![]()
Exmästerist 2011 Ledamot - Kårstyrelsen HT-11 - VT-12 Sexmästare- VästSex, 10/11 Vice ordförande, MONSTER 10/11 Sexmästerist från 2010 SexSlav- Västsex, HT-09 Sekreterare, MONSTER 09/10 Industriell Ekonomi HT09-VT13 |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
sen sitter det nog ![]()
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |