![]() |
|
||||
|
||||
![]() Har hittat lite saker som vi tänkte bli av med. Mer saker kommer och ska försöka fixa bilder eller så till.
Ett helt nytt nätagg, använt endast en gång. Hiper Type R 480W silver Säljer detta enbart för att det inte ville samarbeta med mitt moderkort. Har provat det i en kompis dator och det fungerade då. Även komplett.se har provkört det och har inte hittat något fel. länk till lite information: NordicHardware Pris: 300:- Bild: ![]() Ett chassi. Ett fint chassi, Midi ATX låda i aluminium. Det har blitt en liten spricka på framsidan och det saknas en liten silver sak på ena sidan. Den är besmyckad med ett neonrör som lyser blått, även en fläkt som lyser blått. När lådan är igång lyser även knapparna och sidorna blått. Har tyvärr ingen bild när den är igång. Pris: 200:- Bild: ![]() ![]() ![]() Nätverkskort Ett trådlöst nätverkskort av märket D-Link. Modell: DWL-G630 Den bärbara tyckte inte om cardbus adaptrar så vi köpte en usb adapter istället, därav är denna använd ett fåtal gånger. Länk: DWL-G630 Pris: 80:- Bild: ![]() DVD spelare En JVC XV-S302 spelare, klarar tyvärr inte divx eller liknande men den är regionsfri. Den fungerade sist den användes. Pris: 150:- Länk: Lite info hittar ni här. Bild: ![]() 3 st planscher, 2 i något tyg eller liknande med Ayumi Hamasaki som motiv, den andra är en pappersplansch med Morning Musume. Säljer allt för 120:- Eller 50.- styck. Bild kan komma upp senare. Hör av er till mig om ni är intresserade.
// Hallon Ex VästSex (H.I.T.U.T.I.S.) Senast redigerad av Hallon den 2008-12-26 klockan 00:25. |
|
||||
|
||||
![]() Radeon 9800 pro vill jag ha. eventuellt även Geforce TI4200 128MB.
Men radeon-kortet ska jag ha...kan ta de på lanet om du ska dit, vilket jag hoppas ![]()
|
||||
|
||||
![]() ingen som är intresserad av en tv storlek liten eller stor. har två stycken "över"...
|
||||
|
||||
![]() Tina skapa en egen tråd FFS...
Men ja, WYSIWYG kan kanske vara intresserade...
- "4 av 5 färgblinda tycker att Ernst är dryg!" - "Ikväll går jag all-in!" Underrättelsedirecteur, Phestverket - 09/10 Sekreterare, WYSIWYG - sommaren 09 Ordförande (tjockast), WYSIWYG - 08/09 Suppleant, Kårstyrelsen - 08/09 Ledamot, VästSex - VT08 Ledamot, WYSIWYG - 07/08 Öhlchef, VästSex - HT07 Skattmästare, VästSex - VT07 Sexslav, VästSex - HT06 Årets Nolla - 2006 |
|
||||
|
||||
![]() sorry.... tänker aldrig på sånt.. men flyttar ut allt idag så vill du ha tvn tar vi ut den från min gamla lägenhet så fort som möjligt. annars lämnar jag kvar den där
|
||||
|
||||
![]() Jaja, tråden uppdaterad.
En cykel bortskänkes och 3 planscher ligger ute nu.
|
||||
|
||||
![]() Vad äre för plansher ?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Här står det om planscherna.
|
||||
|
||||
![]() Saker finns kvar om någon är sugen.
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|