![]() |
|
||||
|
||||
![]() Onsdag den 22:e April kl 17.00 har WYSIWYG årsmöte på Studenternas Hus (kåren).
Alla studenter på skolan är varmt välkomna och vi kommer att bjuda på fika. På årsmötet skall en ny styrelse väljas. Vill du sitta i styrelsen eller om du vill nominera någon annan till en post så kan du höra av dig till valberedningen. Valberedningen består av Daniel "TinTin" Karlsson och Martin "Digitalmannen" Svensson. Nomineringar skickas till wysiwyg@shv.hv.se. Poster som skall väljas är: Ordförande Vice ordförande Sekreterare Ekonomiansvarig 3 Ledamöter 1-2 Suppleanter
- "4 av 5 färgblinda tycker att Ernst är dryg!" - "Ikväll går jag all-in!" Underrättelsedirecteur, Phestverket - 09/10 Sekreterare, WYSIWYG - sommaren 09 Ordförande (tjockast), WYSIWYG - 08/09 Suppleant, Kårstyrelsen - 08/09 Ledamot, VästSex - VT08 Ledamot, WYSIWYG - 07/08 Öhlchef, VästSex - HT07 Skattmästare, VästSex - VT07 Sexslav, VästSex - HT06 Årets Nolla - 2006 |
|
||||
|
||||
![]() Här kommer årsmöteshandlingarna.
Budget för nästa år kommer alldeles strax så fort jag fått den från Paula. ![]()
- "4 av 5 färgblinda tycker att Ernst är dryg!" - "Ikväll går jag all-in!" Underrättelsedirecteur, Phestverket - 09/10 Sekreterare, WYSIWYG - sommaren 09 Ordförande (tjockast), WYSIWYG - 08/09 Suppleant, Kårstyrelsen - 08/09 Ledamot, VästSex - VT08 Ledamot, WYSIWYG - 07/08 Öhlchef, VästSex - HT07 Skattmästare, VästSex - VT07 Sexslav, VästSex - HT06 Årets Nolla - 2006 |
|
|||
|
|||
![]() Litet tips till er också, speciellt då ni inte tolkar Stadgan stenhårt när det gäller att följa dagordningen i stadgebilagan. I Stadgebilagan punkt 1.2.3. står det att årsmötet ska välja utskottsledamot till FUM, lätt att missa annars tänkte jag...
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Tänkte försöka undvika copy paste metoden..
|
||||
|
||||
![]() Grov uppskattning beräknat på 2 Lan, en lyckad pubkväll, en mindre lyckad pubkväll samt annat..
|
||||
|
||||
![]() äh, kör ett format till vetja.
|
|||
|
|||
![]() Hoppas du inte har något emot ernst.. skickade in en motion till årsmötet. Kommer själv inte vara närvarande pga Ukraina resan, så jag begär att ordförande för mötet sköter om det hela.
|
|
||||
|
||||
![]() Vart finns den då? På WYSIWYG-mailen?
Det funkar inte att logga in på kårmailen för tillfället...
|
||||
|
||||
![]() @Ernst:
japp... det blir något fel. det står "ERROR: ERROR: Connection dropped by IMAP server. Query: FETCH 1:* (FLAGS BODY.PEEK[HEADER.FIELDS (RECEIVED)])" Imapen vägrar helt enkelt...
|
||||
|
||||
![]() Vill poängtera att julbordet i verksamhetsbudgeten skall som sades på mötet ändras lite. Istället för "Julbord till styrelsen" eller vad det står skall det stå "Julbord till verksamhetsaktiva". Så att den som skall göra ändringarna tänker på det. Jag kan ladda upp nya versioner på begäran
![]()
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|