![]() |
|
||||
|
||||
![]() En blandad hög av saker som är till salu:
50 pack DVD-R på spindel, tillverkare Premium (svart ovansida) - 120kr 13 st (tomma) dvd-fodral - 0kr (skivor + fodral = 120kr) Sennheiser RS130 trådlösa hörlurar - 350kr Nokia HS-11W Bluetooth headset - 200kr (med manual och laddare) Lär tillkomma saker, bumpar då upp tråden. Se mitt konto på Tradera för saker jag för tillfället säljer: http://www.tradera.com/auktioner/Deftonez
Suppleant SIST 09/10 Sekreterare WYSIWYG 09/10 Vice ordförande WYSIWYG 08/09 Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today. James Dean En sån froktansvärd människa du har blivit Gundela. Hur kunde detta hända? Jag som blev så bra! om nom nom nom.... Senast redigerad av Liifv den 2009-11-03 klockan 13:44. |
|
||||
|
||||
![]() Tar BoB-boxen och grafikkorten...
Förutsätter att alla avsnitten är med. 290 kr, har jag räknat rätt?
- "4 av 5 färgblinda tycker att Ernst är dryg!" - "Ikväll går jag all-in!" Underrättelsedirecteur, Phestverket - 09/10 Sekreterare, WYSIWYG - sommaren 09 Ordförande (tjockast), WYSIWYG - 08/09 Suppleant, Kårstyrelsen - 08/09 Ledamot, VästSex - VT08 Ledamot, WYSIWYG - 07/08 Öhlchef, VästSex - HT07 Skattmästare, VästSex - VT07 Sexslav, VästSex - HT06 Årets Nolla - 2006 |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
SLI brygga följer även med, glömde säga.
Suppleant SIST 09/10 Sekreterare WYSIWYG 09/10 Vice ordförande WYSIWYG 08/09 Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today. James Dean En sån froktansvärd människa du har blivit Gundela. Hur kunde detta hända? Jag som blev så bra! om nom nom nom.... Senast redigerad av Liifv den 2009-10-12 klockan 23:37. |
|
||||
|
||||
![]() Är intresserad av: Kabel HDMI - DVI-D 7m - 70kr
Kan du hålla den till mig?
|
||||
|
||||
![]() Visst, självklart =)
Suppleant SIST 09/10 Sekreterare WYSIWYG 09/10 Vice ordförande WYSIWYG 08/09 Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today. James Dean En sån froktansvärd människa du har blivit Gundela. Hur kunde detta hända? Jag som blev så bra! om nom nom nom.... |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
||||
|
||||
![]() Visst, fixar vi nångång.
Suppleant SIST 09/10 Sekreterare WYSIWYG 09/10 Vice ordförande WYSIWYG 08/09 Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today. James Dean En sån froktansvärd människa du har blivit Gundela. Hur kunde detta hända? Jag som blev så bra! om nom nom nom.... |
|
||||
|
||||
![]() Sålda saker borttagna, priser reducerade och länk till mitt traderakonto tillagt.
Kommer komma upp mer saker på tradera inom kort, förhoppningsvis redan ikväll och då främst skivor och singlar. OBS, finns saker jag säljer på tradera är det enbart genom tradera de säljs. Dock får ni ju billig frakt ![]()
![]() |
Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|