![]() |
|
||||
|
||||
![]() För de som läser NIT eller allmänt intresserade av kryptografi och IT-Säkerhet.
Denna kursen bör gå efter jul för NIT08 såvida de inte ändrat. Och, ja, enligt Crille gäller dessa böcker även för NIT08. Böckerna i fråga: Network Security Essentials: Applications and Standard, Third Edition William Stalling ISBN: 9780132303781 Computer Security, Second Edition Dieter Gollmann ISBN: 9780470862933 Billigaste nypris för båda är idag 755 kr enligt bokfynd.nu. Dessa böcker är i absolut nyskick så säljer dem för 500 kr. Säljes endast ihop! MVH Jonas
Suppleant SIST 09/10 Sekreterare WYSIWYG 09/10 Vice ordförande WYSIWYG 08/09 Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today. James Dean En sån froktansvärd människa du har blivit Gundela. Hur kunde detta hända? Jag som blev så bra! om nom nom nom.... Senast redigerad av Liifv den 2009-12-09 klockan 02:44. |
|
||||
|
||||
![]() *bump*
Suppleant SIST 09/10 Sekreterare WYSIWYG 09/10 Vice ordförande WYSIWYG 08/09 Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today. James Dean En sån froktansvärd människa du har blivit Gundela. Hur kunde detta hända? Jag som blev så bra! om nom nom nom.... |
|
||||
|
||||
![]() 500kr styck eller för båda ?
[EDIT] bah, igen.. LÄSA TRÅDEN LURKEN! jag ska tänka på det.. Håll dom inte till mig, men lite små sugen är jag.
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|