![]() |
|
||||
|
||||
![]() Då var den nya styrelsen utsedd.
Ordförande: Victor Engström Vice ordförande: Alfred Klason Sekreterare: Eva Halmemies Ekonomiansvarig: Ylva Bergvik Ledamöter: Daniel Karlsson, Cornelia Ryås och Ulrika Lundgren Suppleanter: Daniel Dynesen, resterande 4 platser lämnades vakanta.
Suppleant SIST 09/10 Sekreterare WYSIWYG 09/10 Vice ordförande WYSIWYG 08/09 Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today. James Dean En sån froktansvärd människa du har blivit Gundela. Hur kunde detta hända? Jag som blev så bra! om nom nom nom.... |
|
||||
|
||||
![]() Grattis till posterna
![]()
|
||||
|
||||
![]() Gött att de blev en ny styrelse
![]() Lycka till!
|
||||
|
||||
![]() ser ni att det är fyra tjejer och tre killar oxå?
![]()
Ledamot, VästSex Founder G.I.N Lilla Björn För jag är kung av ett sobert kaos...... K-K-Kom ihåg att du aldrig får snyta dig i mattan en del har jättemucke musklar och dom är jättestarka, en del har nästan inga muskler alls och dom är jättestarka ändå.. Tell me am I Gandalf before I decide to speak with you |
|
||||
|
||||
![]() 4-4 faktiskt, eller räknas inte Dyne?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dyne är ju bara suppleant.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Snyggt jobbat, grattis till nya styrelsen!
|
||||
|
||||
![]() JA! Nu styrelse! Nu vill jag ha copy-party!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Mattsson: Blev förvånad att du och frugan inte var närvarande för att äta kakor och tårtan
|
|
||||
|
||||
![]() Grattis till nya styrelsen!
Jag tror att Norris, med sin styrelse kommer att göra ett mycket bra jobb under nästa år! ![]() Vårda klubban nu och paja den inte mer än vad jag gjorde under mitt år... ![]()
- "4 av 5 färgblinda tycker att Ernst är dryg!" - "Ikväll går jag all-in!" Underrättelsedirecteur, Phestverket - 09/10 Sekreterare, WYSIWYG - sommaren 09 Ordförande (tjockast), WYSIWYG - 08/09 Suppleant, Kårstyrelsen - 08/09 Ledamot, VästSex - VT08 Ledamot, WYSIWYG - 07/08 Öhlchef, VästSex - HT07 Skattmästare, VästSex - VT07 Sexslav, VästSex - HT06 Årets Nolla - 2006 |
|
|||
|
|||
![]() Han kommer få slita och slå ganska hårt då med tanke på hur mycket klister jag använde för att fästa den.
|
|
||||
|
||||
![]() @Dyne:
Vissa av oss har jobb nu och dessutom höll vi på med flytt/flyttstäd. ![]()
|
|||
|
|||
![]() @Zmurf.. det har aldrig stoppat dig och fru zmurf från att äta kakor
![]() |
|
||||
|
||||
![]() @Dyne: De såg ingen anledning att gå dit när inte jag var där, hur goda kakorna än må vara...
![]()
- "4 av 5 färgblinda tycker att Ernst är dryg!" - "Ikväll går jag all-in!" Underrättelsedirecteur, Phestverket - 09/10 Sekreterare, WYSIWYG - sommaren 09 Ordförande (tjockast), WYSIWYG - 08/09 Suppleant, Kårstyrelsen - 08/09 Ledamot, VästSex - VT08 Ledamot, WYSIWYG - 07/08 Öhlchef, VästSex - HT07 Skattmästare, VästSex - VT07 Sexslav, VästSex - HT06 Årets Nolla - 2006 |
|
|||
|
|||
![]() @Ernst... nu var det ju Zmurf vi saknade och inte dig
![]() |
|
||||
|
||||
![]() oh noooooooo
i want cockies! ![]() Grattis till nya stryelsen ![]()
|
||||
|
||||
![]() han är bara supplemang.. sitter inte i styrelsen..
Ledamot, VästSex Founder G.I.N Lilla Björn För jag är kung av ett sobert kaos...... K-K-Kom ihåg att du aldrig får snyta dig i mattan en del har jättemucke musklar och dom är jättestarka, en del har nästan inga muskler alls och dom är jättestarka ändå.. Tell me am I Gandalf before I decide to speak with you |
|
||||
|
||||
![]() Glöm inte bort att dela ut styrelsemärken till de i styrelsen. Det är ju det viktigaste märket en overall kan ha... Stackars alla som inte suttit i WYSIWYGs styrelse och fått ett WYSIWYG styrelsemärke. Dvs. större delen av sveriges studenter...
![]()
|
|||
|
|||
![]() Dom blev utdelade på förra mötet
![]()
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|