![]() |
|
|||
|
|||
![]() Fy fasen för att spendera sin födelsedagskväll i Stockholm, lider med dig. Grattis hur som helst!
|
|
||||
|
||||
![]() Grattis grattis
SenilSex -Thn Ordförande P.U.S.T ht 09-vt 11 Ordförande VästSex nov07/08 Vice Ordf. Västsex, mars-nov 07 Årets Nolla 2006, Vbg "Heders" Monster The Breakfast Club Sup. Kårstyrelsen 08 Studrep. LUN 07-10 Studrep. UN vt 11 Kapten(überphadder) för Pedagogerna 09 Lärarstud. Jag behöver inte ledas in i frestelse. Jag kan gå själv. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Grattis!
|
||||
|
||||
![]() Grattis grattis!
|
||||
|
||||
![]() Grattis på dej lille Mackan
|
||||
|
||||
![]() Grattis
|
||||
|
||||
![]() Grattis
|
||||
|
||||
![]() Ja men man tack så hjärtligast för alla gratulationer ;P
SHV: VT11/HT11: Näringslivsansvarig HT10: Informatör Västeko: HT08-VT10: Ordförande (rikast) VT08: Vice Ordförande HT08: Überphadder (årets phadder!) Västsex: VT09: Exmästerist HT08/VT08: Vice PR-ansvarig VT08: Sexslav #2 våren 08 www.cutcopypaste.se ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gratis, ska allt vara på födelsedagen!
Doggy ![]() Fakulteten - Studentsociologi Ex-Mästerist -VästSex ht-09 SexMästare - VästSex 08/09 ![]() VästSex - SexMästerist vt-08 Halv Vice Öhlschäfer vt-08 ![]() VästSex - Sexslav ht-07 What you believe to be true is false. What you thought right, wrong!! ![]() ELK07 A.K.A. Erik Wretlind |
|
||||
|
||||
![]() GRATTIS GUBBEN
![]() ![]() ![]()
//Plutten Klök Snörvlas Fisken Smöret Josef Azrael Ullabella Suppleant FLINT, ht10 Arkivdirekteur Phestverket, 2009 Ledamot FLIS, ht09-vt10 Sekreterare FLIS, ht08-vt09 Ledamot VästSex, ht08/vt09 Årets Nolla 2007 Lantmäteriingenjör -07 Externphest count: 11 |
![]() |
Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|