![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hej hej!
Jag och Emil samt några till har tänkt att det kanske vore roligt att ha ett LAN i Allrummet på Lantmannavägen 12. Jag har mailat bovärden här på Lantmannavägen 14 och han sa att Allrummet är ledigt att låna nästa helg(Vecka 39) Finns det något intresse? Krockar det med någon viktig helg jag inte vet om? Kanske bättre ta det någonannan helg? Skriv vad ni tycker. |
|
||||
|
||||
![]() de krokar me chalmerspexet!!!!där iaf er ordförande kommer va men ni kan ju ta de som en privat grej om ni vil liksom
|
||||
|
||||
![]() Var nog mera en privat grej jag hade tänkt mig
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja jag är ganska indisponibel den helgen iom Chalmersspexet (och ganska många andra studenter också) då jag sitter i spexkommitén och förväntas vara närvarande då och sen så vill jag ju väldigt gärna vara närvarande då jag är en av drivkrafterna bakom LAN i allrummet...
![]() Så Roger, vi får nog boka en annan helg...
- "4 av 5 färgblinda tycker att Ernst är dryg!" - "Ikväll går jag all-in!" Underrättelsedirecteur, Phestverket - 09/10 Sekreterare, WYSIWYG - sommaren 09 Ordförande (tjockast), WYSIWYG - 08/09 Suppleant, Kårstyrelsen - 08/09 Ledamot, VästSex - VT08 Ledamot, WYSIWYG - 07/08 Öhlchef, VästSex - HT07 Skattmästare, VästSex - VT07 Sexslav, VästSex - HT06 Årets Nolla - 2006 |
|
||||
|
||||
![]() Japp, ska spana vidare. Ska fråga om Vecka 40 är ledig, 3-5 Oktober, men kanske är för nära tentor då?
Inget LAN utan Ernst ![]() |
![]() |
Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|