![]() |
|
||||
|
||||
![]() SA: David Andersson (MONSTER)
SA-Asp: Kristoffer Gäskeby (VästSex) DJ:Johan Carlsson (MONSTER) Arbetare 1:Jens Runesson (FLIS) 2:Tomas Johansson (FLIS) 3:Emelie Gustavsson (VästSex) 4:Victor Engström (VästSex) 5:Kajsa Sköld (EPOK) 6: Daniella Dahlbom (EPOK) 7:Lars Torstensson (SIST) (Kommer kl 19:00) 8:Kasper Johnsson (SIST) 9:Jasmin (VästEko) 10:Fredrik Eres (VästEko) 11: Fredrik (HÄRDAT) 12: Tommy Larsen (WYSIWYG) 13: Marcus Pallvid (VästEko) 14: Samlingen är klockan 18:00 vid kåren! ![]() Här får alla utskott skriva vilka jobbare ni kommer att skicka till TentaPhesten och vilket utskott de representerar =)
Exmästerist 2011 Ledamot - Kårstyrelsen HT-11 - VT-12 Sexmästare- VästSex, 10/11 Vice ordförande, MONSTER 10/11 Sexmästerist från 2010 SexSlav- Västsex, HT-09 Sekreterare, MONSTER 09/10 Industriell Ekonomi HT09-VT13 Senast redigerad av GHaKK den 2010-03-24 klockan 15:09. |
|
||||
|
||||
![]() arbetare: Jens Runesson FLIS
jag tar gärna några pass i baren, man vill ju ha lite stress ![]()
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]()
Exmästerist 2011 Ledamot - Kårstyrelsen HT-11 - VT-12 Sexmästare- VästSex, 10/11 Vice ordförande, MONSTER 10/11 Sexmästerist från 2010 SexSlav- Västsex, HT-09 Sekreterare, MONSTER 09/10 Industriell Ekonomi HT09-VT13 |
|
||||
|
||||
![]() Du kan ju skriva upp Mig och Ginger från VästSex.
|
||||
|
||||
![]() Jag kommer att jobba för EPOK =)
|
|
|||
|
|||
![]() förrutom de som redan är uppskrivna som jobbare här fick jag några namn till på mötet i går. Lars torstensson (sist) (kan komma till kl 19), Kasper Johnsson (sist), Tomas Johansson (flis), Jasmin (västeko), Eres (västeko), epok och monster har varsin till men namn finns ej ännu, tommy säger att han kan jobba för wysiwyg men jag tycker isf det är en sista utväg för han har jobbat så mkt. vi försöker hitta andra i första hand.
|
|
|||
|
|||
![]() det bestämdes att cuba libre ska vara kvällens drink, det är rom och cola och lime. den kom tydligen på 50talet
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Inte helt säkert när den kom, men började förmodligen drickas när Coca Cola kom till Cuba år 1900. Edit: Btw, tips på drink kan ju vara Mai Tai, uppstod förmodligen 1944 och var jättepopulär på 50-talet. Dock är den ju lite svårare att göra än Cuba Libre. ![]()
Suppleant SIST 09/10 Sekreterare WYSIWYG 09/10 Vice ordförande WYSIWYG 08/09 Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today. James Dean En sån froktansvärd människa du har blivit Gundela. Hur kunde detta hända? Jag som blev så bra! om nom nom nom.... Senast redigerad av Liifv den 2010-03-19 klockan 11:13. |
|
|||
|
|||
![]() Liif, du är ju wysiwygare, du kan väl jobba. wysiwyg har inte bidragit med jobbare än och tiden börjar bli kort..
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]() Hur ser det ut idag, är listan fylld utöver de som står på listan nu eller saknas det folk? Vad har de andra utskotten lämnat för svar?
![]()
SHV: VT11/HT11: Näringslivsansvarig HT10: Informatör Västeko: HT08-VT10: Ordförande (rikast) VT08: Vice Ordförande HT08: Überphadder (årets phadder!) Västsex: VT09: Exmästerist HT08/VT08: Vice PR-ansvarig VT08: Sexslav #2 våren 08 www.cutcopypaste.se ![]() Senast redigerad av Pallvid den 2010-03-22 klockan 23:07. |
|
||||
|
||||
![]() Fienden och kulturen undersöker om de kan bidra med någon jobbare, men jag tror det ser mörkt ut...
|
||||
|
||||
![]() jag jobbar.. så klart.. då blir det phest i alla fall..
Ledamot, VästSex Founder G.I.N Lilla Björn För jag är kung av ett sobert kaos...... K-K-Kom ihåg att du aldrig får snyta dig i mattan en del har jättemucke musklar och dom är jättestarka, en del har nästan inga muskler alls och dom är jättestarka ändå.. Tell me am I Gandalf before I decide to speak with you |
|
||||
|
||||
![]() Slänger in mig själv också, kommer dock vara på "middags-möte" med vakterna innan och antagligen behöva sticka tidigt (vid stängning) då vi har ett grupparbete att skriva och jag bör inte vara helt död dagen efter (om vi nu skall jobba).
![]() Men det är i varje fall ett par extra händer (och i sedvanlig ordning står jag gärna i baren under "tunga" tider). ![]()
SHV: VT11/HT11: Näringslivsansvarig HT10: Informatör Västeko: HT08-VT10: Ordförande (rikast) VT08: Vice Ordförande HT08: Überphadder (årets phadder!) Västsex: VT09: Exmästerist HT08/VT08: Vice PR-ansvarig VT08: Sexslav #2 våren 08 www.cutcopypaste.se ![]() |
|
||||
|
||||
![]() jag har en lite fråga
![]() efter att vi är klara med det som en SA ska göra så undrar jag om det är ok att jag kan få gå hem, för jag ska bara jobba 07.00 på söndagen ![]() Men om ni tycker det är oretvist att jag får gå tidigare så är det klart att jag stannar tills alla får gå ![]() Jag har ju själv satt mig i den sitsen...
______________________________________________ Sexmästerina -HT10/VT11 Sexmästerist -VT10 SexSlav -HT09 Infiltratörsteknink -HT09 ______________________________________________ KissToffel dricker alltid MER än vad Martina vill!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() En SAasp går när SA är klar.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gäskeby inte för att jag jobbar, men jag ser inga problem med att du ska få gå hem tidigare, du har ju en bra anledning
![]()
|
||||
|
||||
![]() joo men jag vill inte ses som en smitare och en som inte orkar
städa. Men jag ska fråga dom som jobbar vad dom tycker på lördag också.. Annars är jag kvar tills vi stänger.. ![]()
______________________________________________ Sexmästerina -HT10/VT11 Sexmästerist -VT10 SexSlav -HT09 Infiltratörsteknink -HT09 ______________________________________________ KissToffel dricker alltid MER än vad Martina vill!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() nej det är klart men med den nya
sedelräknaren så kommer det gå mycket fortare, =) Det var efter när det är klart jag tänkte.. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Tänkte bara, när är samlingen och vilken dresscode gäller? (Åvve?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Samlingen är vid 18:00 och klart vi kör på Åvve!
![]()
Exmästerist 2011 Ledamot - Kårstyrelsen HT-11 - VT-12 Sexmästare- VästSex, 10/11 Vice ordförande, MONSTER 10/11 Sexmästerist från 2010 SexSlav- Västsex, HT-09 Sekreterare, MONSTER 09/10 Industriell Ekonomi HT09-VT13 |
|
|||
|
|||
![]() Grymt jobbat allihop! Ert engagemang är härligt att se! En "liten" slant till kårhuset blev det också som jag förstår!
|
|
||||
|
||||
![]() Jag håller med patrik! Det var en underbar phest! David du skötte dig kanonbra! Riktigt kul att se
![]() Skulle gärna vilja veta vad slutsumman hamnade på?
|
||||
|
||||
![]() Vad kul att höra, man tackar och bugar!
55 310:- landade det på till slut. Varav 15 880 var ren vinst från entrén! ![]()
![]() |
Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|