![]() |
|
|||
|
|||
![]() Tjenare Västsex.
Insåg att all information kanske inte gått ut till alla er. Men jag vet ju att ni vill ha phaddertröjor. Jag vill att EN av er (ansvarig för inslussningen kanske?) sammanställer en lista med alla som vill ha en phaddertröja. Deadline är på Söndag men jag kan nog skjuta på den ett par dagar för er skulle eftersom jag varit lite dålig med att höra av mig till er i sexet. Men som sagt. En lista tackar jag för. =) Slobbo |
|
||||
|
||||
![]() Tror du redan har en del VästSex namn. Vill du ha dessa namn även på den nya listan?
|
||||
|
||||
![]() Jag står på listan men jag vill ha en både för härdat och för västsex
|
||||
|
||||
![]() Jag vill absolut ha en phaddertröja!
![]()
~ Klöver - Sa ja te daj! "It's better to have a bad day on the mountain, than a good day in the office" Exmästerist, HT10 Skattmästare, HT09/VT10 Sexmästerist, Västsex VT09/HT10 Owner of MY Åvve VT09 Sexslav, Västsex HT08/VT09 Human Factor(y)s - HT08/VT11 |
|
||||
|
||||
![]() jag hoppas att jag står med på listen för
jag vill också¨ha en =) Men vem hade den listen??
______________________________________________ Sexmästerina -HT10/VT11 Sexmästerist -VT10 SexSlav -HT09 Infiltratörsteknink -HT09 ______________________________________________ KissToffel dricker alltid MER än vad Martina vill!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Om man var på phadder utbildningen skrev man på en sån lista.
|
|||
|
|||
![]() Erik Nilsson
Jonas Runsten Daniella Dahlbom Linda Björkman Hanna Ekberg Johan Jellbo Detta är listan som jag har... antar att det är fler som skall vara med på den. Kom igen. Fixa en ny lista till mig till på söndag. Tänker inte sitta och ta upp anmälningar här på forumet. Fix fix. =) |
|
||||
|
||||
![]() Då är det väl lika bra att folk skriver upp sig här på forumet så Norris kan se vilka som vill ha och göra en lista. =)
Erik Nilsson Jonas Runsten Daniella Dahlbom Linda Björkman Hanna Ekberg Johan Jellbo David Andersson Kristoffer Gäskeby Mikael Klöver
Exmästerist 2011 Ledamot - Kårstyrelsen HT-11 - VT-12 Sexmästare- VästSex, 10/11 Vice ordförande, MONSTER 10/11 Sexmästerist från 2010 SexSlav- Västsex, HT-09 Sekreterare, MONSTER 09/10 Industriell Ekonomi HT09-VT13 |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Woot? Din buse. jaja. chop chop. skriv upp er snarast så jag kan fixa en smutsig lista. ![]()
|
||||
|
||||
![]() haha, trodde du hade hand om det Snorris =)
Storlekar ska ju också vara med så får uppdatera listan! Erik Nilsson Jonas Runsten Daniella Dahlbom Linda Björkman Hanna Ekberg Johan Jellbo David Andersson - medium Kristoffer Gäskeby Mikael Klöver Victor Engström Dennis Johansson
Exmästerist 2011 Ledamot - Kårstyrelsen HT-11 - VT-12 Sexmästare- VästSex, 10/11 Vice ordförande, MONSTER 10/11 Sexmästerist från 2010 SexSlav- Västsex, HT-09 Sekreterare, MONSTER 09/10 Industriell Ekonomi HT09-VT13 |
|
||||
|
||||
![]() Njae, har bara rent allmänt jävligt bra koll ibland. hehe.
![]() Erik Nilsson Jonas Runsten Daniella Dahlbom Linda Björkman Hanna Ekberg Johan Jellbo David Andersson - medium Kristoffer Gäskeby Mikael Klöver Victor Engström - Stor som fan, samma som wysiwyg tröjjan. Dennis Johansson
|
||||
|
||||
![]() Klöver - Medium. Nu vill jag ha en medium i år också, sist fick jag en large och den var jävligt för stor
![]()
~ Klöver - Sa ja te daj! "It's better to have a bad day on the mountain, than a good day in the office" Exmästerist, HT10 Skattmästare, HT09/VT10 Sexmästerist, Västsex VT09/HT10 Owner of MY Åvve VT09 Sexslav, Västsex HT08/VT09 Human Factor(y)s - HT08/VT11 |
|
||||
|
||||
![]() Jag tror det är bäst att ringa runt, inte många som kollar forumet nu i helgen...
|
||||
|
||||
![]() jag kollar iaf !!
Sara Ward - M
|
||||
|
||||
![]() Hatten skall ha medium.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() hej alla glada,
har skickat ett sms till dom flesta om phaddertrjöor. skulle vara bra att få svar så fort som möjligt.. tänka att om man pratar med varandra så att vi inte glömmer någon så kommer jag att göra en lista i dag så får vi se om det är någon som saknas. och då lägger vi till det ![]() ha en god sommar alla =)
______________________________________________ Sexmästerina -HT10/VT11 Sexmästerist -VT10 SexSlav -HT09 Infiltratörsteknink -HT09 ______________________________________________ KissToffel dricker alltid MER än vad Martina vill!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() jag ska ju också ha en tröja såklart... men hur var det, skulle de finnas tjejstorlekar i år eller inte?
/Katten ![]() Ekonomiansvarig och Köksmästare - VästSex 10/11 Sexmästerist - VästSex VT10- Sexslav - VästSex HT09 Vice ordförande och informationsansvarig - VästEko 09/10 Überphadder/kapten VästEko - Inslussningen 2009 Ledamot och informationsansvarig - VästEko 08/09 Finansdirecteur - Phestverket 09/10 LoB asp - Chalmers "ISMK!!" - Established at Tjällossningen 2009 ![]() |
|
||||
|
||||
![]() nej det är herr så beställ en som är mindre
än vad du skulle ha gjort. =)
|
||||
|
||||
![]() Då vill jag ha en S
![]()
/Katten ![]() Ekonomiansvarig och Köksmästare - VästSex 10/11 Sexmästerist - VästSex VT10- Sexslav - VästSex HT09 Vice ordförande och informationsansvarig - VästEko 09/10 Überphadder/kapten VästEko - Inslussningen 2009 Ledamot och informationsansvarig - VästEko 08/09 Finansdirecteur - Phestverket 09/10 LoB asp - Chalmers "ISMK!!" - Established at Tjällossningen 2009 ![]() |
|
||||
|
||||
![]() antar att du inte har några alegier
![]()
|
||||
|
||||
![]() Klöver, Medium
Allergier: Judar och pälsdjur
|
||||
|
||||
![]() Här Kommer listan, den är
nästan klar har haft lite problem att få tag i vissa så om alla kan hjälpa mig att säga till dom, eller om jag skulle har glömt någon, säg till dom att sms till mig med Namn, storlek och allergi skulle det var jätte snällt. mailar jag Slobbo i morgon med listan..
|
||||
|
||||
![]() fick inte jag vara med på listan
![]()
Ledamot, VästSex Founder G.I.N Lilla Björn För jag är kung av ett sobert kaos...... K-K-Kom ihåg att du aldrig får snyta dig i mattan en del har jättemucke musklar och dom är jättestarka, en del har nästan inga muskler alls och dom är jättestarka ändå.. Tell me am I Gandalf before I decide to speak with you |
![]() |
Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|