![]() |
|
|||
|
|||
![]()
JAG ÄR EN FISK! en liten fisk... ![]() Senast redigerad av WozzeC den 2007-08-29 klockan 11:09. |
|
||||
|
||||
![]() Du är en pääärla =) Gött att se =)
|
|||
|
|||
![]() Dag2 ligger på sidan nu
|
||||
|
||||
![]() Synd att man inte kan komma åt sidan bara.. "serven hittades inte..."
![]()
|
||||
|
||||
![]() Nu fungerar den igen
![]()
|
|||
|
|||
![]() BBB sänkte min lina idag, sorry
![]() Men nu är den tillbaka med ännu en dag
|
|||
|
|||
![]() Dåligt med nya bilder upplagda nu? Får du ta tag i Johan
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Tycker jag med! *vänder mig om och säger till Johan att sätta upp nya bilder*
![]()
Näringslivsansvarig - KS 08/09 NolleGeneral - Nollning 08 Fjäskmästarinna - VästSex 07/08 Ekonomiansvarig -VästEko 07/08 Nollning - Phadderkapten -07 Årets Nolla i Uddevalla -06 www.myhran.blogspot.com ![]() //Annie aka Pyret |
|
|||
|
|||
![]() Jag har satt mig på kameran så displayen är pajj så jag är mest arg på min kamera just nu. Därför kommer det inga bilder... Ska försöka få tid imorgon att lägga upp dem...
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Tänkte ta lite bilder ikväll!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mmm, du var framme en del... Grr...
![]()
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]()
Virtue is insufficient temptation. - George Bernard Shaw ![]() ex. ordf. HITUTIS (numera Västsex) "To the optimist, the glass is half full. To the pessimist, the glass is half empty. To the engineer, the glass is twice as big as it needs to be." ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Någon som har ett bra tips på ett program som automatiskt ändrar upplösning på bilder? Som nå bra sida? Orkar inte göra en sida nu med bildforum, hehe!
För att jag idiotiskt nog tog bilder i högsta kvalité så blev dom lite för stora ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]()
|
|||
|
|||
![]() Dag5 barrundan uppe
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]()
- "4 av 5 färgblinda tycker att Ernst är dryg!" - "Ikväll går jag all-in!" Underrättelsedirecteur, Phestverket - 09/10 Sekreterare, WYSIWYG - sommaren 09 Ordförande (tjockast), WYSIWYG - 08/09 Suppleant, Kårstyrelsen - 08/09 Ledamot, VästSex - VT08 Ledamot, WYSIWYG - 07/08 Öhlchef, VästSex - HT07 Skattmästare, VästSex - VT07 Sexslav, VästSex - HT06 Årets Nolla - 2006 |
|
|||
|
|||
![]() Nu har jag fixat ett annat galleri.
http://wozz.mine.nu/gallery2 Där finns bildspelsfunktioner osv osv ![]()
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Nollningsbilder till After Nollepuben | Ernst | VästSex | 2 | 2007-09-18 15:30 |