![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hej allesammens.
Torsdagen den 14 oktober klockan 16:00 har jag för avsikt att ha det första mötet med kårhusgruppen. Jag har fått uppgifter om representanter från tre-fyra utskott. Resterande får gärna mail till mig. MVH Daniel Dynesen kårhusgeneral |
|
||||
|
||||
![]() Snabb fråga: varför inte använda tråden "Kårhusgruppen - Utlysning av möte" i kårhusgruppens öppna underforum?
// Olle Ordförande VästEko HT10/VT11 Ekonomiansvarig VästEko VT10 Näringlivsansvarig VästEko HT09/VT10 Exmästerist VästSex since VT09 Ekonomiansvarig VästSex HT08/VT09 Sexmästerist Västsex since VT08 Vice Ekonomiansvarig VästSex VT08 Sexslav Västsex HT07 |
|
|||
|
|||
![]() För att väldigt få uppmärksammar den ...
|
|
||||
|
||||
![]() Ännu färre kommer ju uppmärksamma den om du inte använder den.
![]() Gör dem uppmärksammade på den istället så slipper vi en massa onödiga trådar och kommunikationen blir tydligare.
// Olle Ordförande VästEko HT10/VT11 Ekonomiansvarig VästEko VT10 Näringlivsansvarig VästEko HT09/VT10 Exmästerist VästSex since VT09 Ekonomiansvarig VästSex HT08/VT09 Sexmästerist Västsex since VT08 Vice Ekonomiansvarig VästSex VT08 Sexslav Västsex HT07 |
|
||||
|
||||
![]() Dyne: man klickar ju ändå bara på "nya inlägg" så kommer den ju synas XD
//Plutten Klök Snörvlas Fisken Smöret Josef Azrael Ullabella Suppleant FLINT, ht10 Arkivdirekteur Phestverket, 2009 Ledamot FLIS, ht09-vt10 Sekreterare FLIS, ht08-vt09 Ledamot VästSex, ht08/vt09 Årets Nolla 2007 Lantmäteriingenjör -07 Externphest count: 11 |
|
|||
|
|||
![]() Asså hur hitta man till kårhusgruppens underforum?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Högst upp i underforumet där du hittade denna tråden.
![]() |
Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|