![]() |
|
||||
|
||||
![]() var det inte någon som anmält sig senare?? denna kanske vill ha din plats?
SenilSex -Thn Ordförande P.U.S.T ht 09-vt 11 Ordförande VästSex nov07/08 Vice Ordf. Västsex, mars-nov 07 Årets Nolla 2006, Vbg "Heders" Monster The Breakfast Club Sup. Kårstyrelsen 08 Studrep. LUN 07-10 Studrep. UN vt 11 Kapten(überphadder) för Pedagogerna 09 Lärarstud. Jag behöver inte ledas in i frestelse. Jag kan gå själv. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hur står det till med geografikunskaperna..?
![]() HAHAHAHAHA!!! Vem är du och vad har du gjort med Ernst?!?
|
||||
|
||||
![]() Nilla, alltid där med en slap in the face...
![]() ![]()
- "4 av 5 färgblinda tycker att Ernst är dryg!" - "Ikväll går jag all-in!" Underrättelsedirecteur, Phestverket - 09/10 Sekreterare, WYSIWYG - sommaren 09 Ordförande (tjockast), WYSIWYG - 08/09 Suppleant, Kårstyrelsen - 08/09 Ledamot, VästSex - VT08 Ledamot, WYSIWYG - 07/08 Öhlchef, VästSex - HT07 Skattmästare, VästSex - VT07 Sexslav, VästSex - HT06 Årets Nolla - 2006 |
|
||||
|
||||
![]() Allt för dig Bernst-Gunnar!
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nu har ja skickat mail till halmstad iaf så ja kommer inte betala så ni vet...
|
||||
|
||||
![]() Bara för att förtydliga igen, Jag skall inte med på denna phest, jag har mailat Hjärtslaget och sagt som det är, men jag är inte borta från deras sida ännu och inte i denna tråden heller.
Då är det sagt, jag skall inte med ![]()
|
|||
|
|||
![]() Har mailat nu angående detta. ej fått något svar dock.
Tråkigt o missa denna ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jag har inte häller fått nått svar...
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Fasen Tommy! Jag som räknade med att få med dig dit för en gångs skull!
|
|
||||
|
||||
![]() Jag har fått in betalning av följande människor:
1. Martina (Sexslav) - 375 kr 2. Hatten (ska inte ha sovplats) - 250 kr 3. Nasty Pat - 375 kr 4. (Nåt ljushuvud som har skrivit "HJÄRTSLAGE" som ref. vilket är typiskt dåligt) - 375 kr Jag väntar med att skicka in pengar till Hjärtslaget till på fredag nästa vecka. Sista o absolut sista inbetalningsdatum är den 23:e jan. Då måste jag ha pengar på mitt konto.
//Plutten Klök Snörvlas Fisken Smöret Josef Azrael Ullabella Suppleant FLINT, ht10 Arkivdirekteur Phestverket, 2009 Ledamot FLIS, ht09-vt10 Sekreterare FLIS, ht08-vt09 Ledamot VästSex, ht08/vt09 Årets Nolla 2007 Lantmäteriingenjör -07 Externphest count: 11 Senast redigerad av Plutten den 2009-01-15 klockan 16:17. |
|
||||
|
||||
![]() Har betalat idag...
Hur går det med transport ner? Blir det buss eller är det bli som gäller? Blir det något gemensamt eller får man fixa själv?
Sexmästerist - Västsex Suppleant 09/10 - Västsex Tygmästarinna 09/10 - Västsex Ledamot 08/09 - Västsex Tygmästarinna 08/09 - Västsex ![]() ![]() Senast redigerad av nilsson den 2009-01-15 klockan 19:05. |
|
||||
|
||||
![]() Hej hej!
De som har ångrat sig, har de avbokat sig till hjärtslaget redan eller går det att "överta" deras plats? Jag och en, ev. två, funderar på att hänga på iaf, om det finns möjlighet ^^ Bus & kram
|
||||
|
||||
![]() Åh sicken osis.. Jag avanmälde mej igår...
![]()
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Säg att du ångrade dig ![]() ![]() Det var ju skit :/
|
|||
|
|||
![]() Ska kolla med Colebring om han bestämt sig nästa gång han loggar in på MSN och säga åt honom att inte avanmäla i alla fall.
|
|
||||
|
||||
![]() Titta i genom listan en snabb. Någon kan ta över Eres plats, samt GAaKKs!! Kolla med dem innan de också avanmäler sig.
Sexmästerist - Västsex Suppleant 09/10 - Västsex Tygmästarinna 09/10 - Västsex Ledamot 08/09 - Västsex Tygmästarinna 08/09 - Västsex ![]() ![]() Senast redigerad av nilsson den 2009-01-16 klockan 01:21. |
|
|||
|
|||
![]() Har PP och Eres också avanmält sig nu?
|
|
||||
|
||||
![]() det står i tråden att PP inte ska med vad jag har hört. Och Eres ska på övning de senaste jag hörde.
|
||||
|
||||
![]() Jag har nu också betalt!
Det är dock det där lilla problemet med att jag har annan bank (swedbank) än dej så betalningen kommer förmodligen inte synas förens, ja på måndag då antar jag... Brukar ju ta sin lilla tid för de där små olika bankerna att kunna kommunicera med varandra och så där ni vet ![]()
|
||||
|
||||
![]() Jag SKA med.. men är ju i ett annat lag
![]()
SenilSex -Thn Ordförande P.U.S.T ht 09-vt 11 Ordförande VästSex nov07/08 Vice Ordf. Västsex, mars-nov 07 Årets Nolla 2006, Vbg "Heders" Monster The Breakfast Club Sup. Kårstyrelsen 08 Studrep. LUN 07-10 Studrep. UN vt 11 Kapten(überphadder) för Pedagogerna 09 Lärarstud. Jag behöver inte ledas in i frestelse. Jag kan gå själv. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jag har inte kollat med någon buss då jag inte vet vem man ska prata med.
Jag ska åka i PP:s bil iaf Man ska inte betala Punchbingo till mig för det betalar man när man kommer fram
//Plutten Klök Snörvlas Fisken Smöret Josef Azrael Ullabella Suppleant FLINT, ht10 Arkivdirekteur Phestverket, 2009 Ledamot FLIS, ht09-vt10 Sekreterare FLIS, ht08-vt09 Ledamot VästSex, ht08/vt09 Årets Nolla 2007 Lantmäteriingenjör -07 Externphest count: 11 |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Så kan ju hoppas ![]()
|
||||
|
||||
![]() gör så ! ===)
|
|||
|
|||
![]() Jag har betalt nu!
Skrev meddelande "Hjärt MLI" |
![]() |
Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|