![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jag förstår inte riktigt vad du menar där?
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() Hur känns det att bli ägd av en blondin TinTin?
|
|
||||
|
||||
![]() Oh god no! I'm owned
![]() lol, kollade ännu längre upp tills jag såg att det stog 1337 ![]()
|
||||
|
||||
![]() Well, Jag råkar vara en forumsnörd.. så.. Det är inte så illa att bli totalt ägd av mig ..
![]()
|
||||
|
||||
![]() Jaha, har dom ändrat?
Står till 13.30 på tentamensschemana när jag kollade sist! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Följande har betalt:
Emelie koksräkan Gabriella Ylva Glenn Sonny Nuffe (vet vem det är) Katten Liifv MLI Lurk Nilsson Kusin Martina Guldlock Hatten HJÄRTSLAGE Plutten
//Plutten Klök Snörvlas Fisken Smöret Josef Azrael Ullabella Suppleant FLINT, ht10 Arkivdirekteur Phestverket, 2009 Ledamot FLIS, ht09-vt10 Sekreterare FLIS, ht08-vt09 Ledamot VästSex, ht08/vt09 Årets Nolla 2007 Lantmäteriingenjör -07 Externphest count: 11 Senast redigerad av Plutten den 2009-01-23 klockan 19:16. |
|
||||
|
||||
![]() Nuffe går i min klass, han vart bland annat med på Bonna. Rolig snubbe faktiskt..
|
||||
|
||||
![]() nuffe = Alfred = wysiwygare = win
as simple as that ![]()
Suppleant SIST 09/10 Sekreterare WYSIWYG 09/10 Vice ordförande WYSIWYG 08/09 Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today. James Dean En sån froktansvärd människa du har blivit Gundela. Hur kunde detta hända? Jag som blev så bra! om nom nom nom.... |
|
||||
|
||||
![]() 1. Har kollat med buss och det är billigare för alla att åka tåg om man inte har bil eller kan åka med i nåns bil. Alla har därför ett eget ansvar att åka ner till Halmstad. PUNKT
Meddela så att alla är medvetna om detta. (Tänkte mest på dem som inte är forumstomtar) 2. Det står "HJÄRTSLAGE" som en av referenserna på min bank och jag har ingen aning om vem det är
//Plutten Klök Snörvlas Fisken Smöret Josef Azrael Ullabella Suppleant FLINT, ht10 Arkivdirekteur Phestverket, 2009 Ledamot FLIS, ht09-vt10 Sekreterare FLIS, ht08-vt09 Ledamot VästSex, ht08/vt09 Årets Nolla 2007 Lantmäteriingenjör -07 Externphest count: 11 |
|
||||
|
||||
![]() Svagt säger jag bara.
|
|
|||
|
|||
![]() Måste bara säga att det är dåligt. För det första så blir det uniefär 100 kronor dyrare om alla ska åka tåg ner. För hyr vi minibuss och är ca: 16 personer så kostar 2 minibussar 200kr/person med det priserna som redan är uppkollade. Tågbiljeter där emot skulle kosta de som är över 20år 300 k/person tur och retur, och alla kan ju inte som, jag komma undan med att åka på en ungdomsbiljet för de mellan 16-19
![]() Mycket dåligt tycker jag! Senast redigerad av Gabbie den 2009-01-27 klockan 15:20. |
|
||||
|
||||
![]() Jag vet att jag inte skall till Hjärtslaget men jag måste också hålla med. Dåligt plannerat!!!
|
||||
|
||||
![]() Jag vill bara passa på att säga till Gabbie (och även andra) att studentrabatten hos SJ ger samma pris på biljetterna som att åka som ungdom. Sen vill jag inte åka tåg ändå för det är drygt och det blir ändå dyrare än att åka bil/minibuss...
![]()
- "4 av 5 färgblinda tycker att Ernst är dryg!" - "Ikväll går jag all-in!" Underrättelsedirecteur, Phestverket - 09/10 Sekreterare, WYSIWYG - sommaren 09 Ordförande (tjockast), WYSIWYG - 08/09 Suppleant, Kårstyrelsen - 08/09 Ledamot, VästSex - VT08 Ledamot, WYSIWYG - 07/08 Öhlchef, VästSex - HT07 Skattmästare, VästSex - VT07 Sexslav, VästSex - HT06 Årets Nolla - 2006 |
|
||||
|
||||
![]() Ernst har börjat kollat på en del alternativ och vi ska försöka se till så alla får åka med i nån bil.
Sen så ska ni inte hålla på o skriva sånt här i forumet utan ring istället upp. Riktigt svagt av er o lätt för er att skriva i forumet om detta.
//Plutten Klök Snörvlas Fisken Smöret Josef Azrael Ullabella Suppleant FLINT, ht10 Arkivdirekteur Phestverket, 2009 Ledamot FLIS, ht09-vt10 Sekreterare FLIS, ht08-vt09 Ledamot VästSex, ht08/vt09 Årets Nolla 2007 Lantmäteriingenjör -07 Externphest count: 11 Senast redigerad av Plutten den 2009-01-27 klockan 16:30. |
|
||||
|
||||
![]() Som det ser ut nu så behöver vi ingen minibuss.
Bil Eres: 1. (Hatten) 2. Katten 3. Ewa 4. Höjer Bil Alfred: 1. Ylva 2. Liifv 3. Olle 4. MLI Bil Lurk: 1. Ernst 2. Steve 3. Mikaela 4. Glenn Bil PP: 1. Jonas 2. Jiresjö 3. Erik N 4. Guldlock Bil Martina: 1. Koksräkan (Emelie) 2. Klöver 3. Sonny 4. Gabbi Slobbo har vi inte fått tag i så vi vet inte om han ska med eller inte. Han har inte betalat heller. Den mystiska människan som skrev "HJÄRTSLAGE" som ref till min bank var Steve... ![]()
//Plutten Klök Snörvlas Fisken Smöret Josef Azrael Ullabella Suppleant FLINT, ht10 Arkivdirekteur Phestverket, 2009 Ledamot FLIS, ht09-vt10 Sekreterare FLIS, ht08-vt09 Ledamot VästSex, ht08/vt09 Årets Nolla 2007 Lantmäteriingenjör -07 Externphest count: 11 |
|
|||
|
|||
![]() Up-to-date anågende bilar:
http://www.tuxflux.com/mediawiki/index.php |
|
|||
|
|||
![]() Nu har jag betalt... hemskt ledsen att det inte skett tidigare. Men jag har inte varit inne på forumet och inte fått informationen på annat sätt heller. Ops.
men nu skall pengarna vara på väg och bilen är laddad och klar för avfärd. |
|
||||
|
||||
![]() Jättebra...
Nu har alla betalat. Jag skickar in betalningen till Hjärtslaget imorgon. Allt är frid o fröjd i lingonskogen
|
||||
|
||||
![]() När jag hade betalat så fick jag ett litet fint mail av Hjärtslaget där de sa att jag betalat för lite.
Detta är anledningen: Daniel Karlsson aka TinTin avanmälde sig för sent. Tiden för avanmälning skulle varit innan den 25/1. Så just nu ligger jag ute med 375 kr åt dig TinTin. Skulle vara väldigt tacksam om jag kunde få dem. Länsförsäkringar Bank 9022.14.806.35 (fyra första är clearingnr) Var vänlig o skicka så fort som möjligt ![]() huj
|
||||
|
||||
![]() Synd, men då kan du lika gärna åka med...
![]()
- "4 av 5 färgblinda tycker att Ernst är dryg!" - "Ikväll går jag all-in!" Underrättelsedirecteur, Phestverket - 09/10 Sekreterare, WYSIWYG - sommaren 09 Ordförande (tjockast), WYSIWYG - 08/09 Suppleant, Kårstyrelsen - 08/09 Ledamot, VästSex - VT08 Ledamot, WYSIWYG - 07/08 Öhlchef, VästSex - HT07 Skattmästare, VästSex - VT07 Sexslav, VästSex - HT06 Årets Nolla - 2006 |
|
||||
|
||||
![]() Ehm, grejen är ju att jag avanmälde mig före doggy tex, jag skall fixa en printscreen och skicka till dig Jonas.
Edit: Men va i helvete är mitt mail.... Återigen jag återkommer när jag hittat det. Men jag avanmälde mig den 9/1 iaf. Det var då jag skrev i tråden att jag inte kunde komma och jag gjorde det i samma svep. Edit 2: Muhahha! I found it!! Som jag sa 9/1 kl 14:46 skickade jag mailet till hjartslaget@karen.hh.se, skickar bilden till dig Jonas via mail.
Kårhusgeneral - Kårstyrelsen 09/10 SexMästerist - VästSex ANNO -07 KöksMästare - VästSex -09 Generaldirecteur - Phestverket -09/10 Årets Infilitratör - Nollningen 07 Heders Monster Låtsas Tjockis Senast redigerad av TinTin den 2009-02-02 klockan 13:29. |
|
|||
|
|||
![]() jag ska byta bil med sonny. han åker med lurk och jag åker med martina..
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Senast redigerad av nuffe den 2009-02-02 klockan 19:11. |
|
|||
|
|||
![]() Jag åker gärna häldre med än av det tidiga bilarna om det går. Har redan varit inne och ändrat men tänkte fråga tänkte jag
![]() |
![]() |
Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|