![]() |
|
|||
|
|||
![]() Vet inte riktigt vad som bestämdes angående namn på kårhuset, men jag insåg härom dagen att jag missade att lägga ett givet förslag i förslagslådan. Det är förmodligen det bästa förslaget jag någonsin givit
![]() Håll i er nu: G G som i gemenskap, som i den gamla kultfilmen från 1983, där Magnus Uggla gör en fantastisk insats som den homosexuelle ägaren till klubben med namnet G. Smakprov... http://www.youtube.com/watch?v=fWWx_wddmM0 http://www.youtube.com/watch?v=Y0eNoCmMAE4 ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Namnet är redan bestämt och det blev DeCore.
![]()
Suppleant SIST 09/10 Sekreterare WYSIWYG 09/10 Vice ordförande WYSIWYG 08/09 Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today. James Dean En sån froktansvärd människa du har blivit Gundela. Hur kunde detta hända? Jag som blev så bra! om nom nom nom.... |
|
|||
|
|||
![]() Hahahaha! What?? "DeCore"?? Why?
![]() |
|
|||
|
|||
![]() En ordlek som anspelar på "The Kår" och även har en dubbelmening i "dekor" lagom studentikost för att gå hem hos samtliga utskott. Tror jag uppfattat det rätt nu.
|
|
||||
|
||||
![]() De Core betyder även "kärnan" om jag förstått det hela rätt?
|
||||
|
||||
![]() Nja, det är är bara Core som betyder kärna, men annars var det rätt
![]() Tycker det är ett riktigt bra namn... Fast det är väl bara puben som heter så, inte hela kårhuset?
|
||||
|
||||
![]() "Kårhuset" heter Studenternas hus.
![]()
SHV: VT11/HT11: Näringslivsansvarig HT10: Informatör Västeko: HT08-VT10: Ordförande (rikast) VT08: Vice Ordförande HT08: Überphadder (årets phadder!) Västsex: VT09: Exmästerist HT08/VT08: Vice PR-ansvarig VT08: Sexslav #2 våren 08 www.cutcopypaste.se ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Tycker namnet är riktigt bra, känns bättre i munnen för varje dag som går
![]()
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|