![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kommer snart få ett Antec NSK1380 350W (Svart/Silver) till salu då jag har köpt ett nytt mindre chassi.
Info om chassit: http://www.antec.com/Believe_it/product.php?id=MTEwMQ== Extremt bra chassi att bygga i, riktigt gott om plats för att vara så litet. Passar utmärkt för LAN burk, garderobs-server, HTPC... osv... Ligger på dryga tusingen nytt. Tar gärna emot bud. PS. Mitt har även ett super coolt Amiga märke där fram där man ska sätta datormärkes märket... ![]()
I will rule you ALL with an iron fist! YOU! Obey the fist! Senast redigerad av zmurf den 2010-10-12 klockan 14:09. |
|
||||
|
||||
![]() Kan även skicka med DVD-RWn och hårddisken som sitter i... tror det är en 250gb IDE disk.
|
||||
|
||||
![]() Sitter de ett natagg i ?
Kan du tanka dig att skicka de till irland? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Det sitter ett 350w nätagg i. (se länken)
Jag kan skicka den till Irland om du vill... men du får betala frakten själv.
|
||||
|
||||
![]() Nu har jag äntligen fått min nya låda och flyttat över grejerna till den... så jag bumpar den här tråden lite.... om någon är intresserad... bara att lägga ett bud.
![]() som sagt så skickar jag med en disk och en DVD-rw i lådan också... och ett 350w nätagg sitter i.
|
||||
|
||||
![]() Jag ska kolla hur stort mitt nuvarande moderkort är, om det går i så lägger jag ett bud.
|
||||
|
||||
![]() Good! GOOD!
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|