![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hejsan alla glada styrelse medlemmar.
Undrar vilka som är sugna på att vara med på fotbollsturneringen nu under inslussningen 2010. Vi är redan 3 pers från ks och det är jag, patrik och sofia. Vem är mer sugen?
|
|||
|
|||
![]() JAG!! Men jag kan inte... så ni får tänka på att jag väldigt väldigt väldigt gärna ville vara med. Och så får ni spela bra så vi kommer längre än förra året
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Jag har anmält KS som ett team. Jag hoppas att vi får ihop tillräckligt med folk bara. Elin kanske skulle orka komma förbi. Antigen får vi ta folk därifrån eller så får vi strunta i det om ingen mer är sugen...
PS: Jag står i mål annars så kommer min förkylning att döda mig...
|
||||
|
||||
![]() Så du vill paxa målet för att låta mig som inte kan spela fotboll vara forward eller något.. jag som INTE kan spela fotboll alls..
![]()
SHV: VT11/HT11: Näringslivsansvarig HT10: Informatör Västeko: HT08-VT10: Ordförande (rikast) VT08: Vice Ordförande HT08: Überphadder (årets phadder!) Västsex: VT09: Exmästerist HT08/VT08: Vice PR-ansvarig VT08: Sexslav #2 våren 08 www.cutcopypaste.se ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Det gör inget så länge vi har roligt och jag inte dör i en stor hostande pöl
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hostande pölar!? VA FAN! Låter ju livsfarligt!?
SHV: VT11/HT11: Näringslivsansvarig HT10: Informatör Västeko: HT08-VT10: Ordförande (rikast) VT08: Vice Ordförande HT08: Überphadder (årets phadder!) Västsex: VT09: Exmästerist HT08/VT08: Vice PR-ansvarig VT08: Sexslav #2 våren 08 www.cutcopypaste.se ![]() |
![]() |
Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|