![]() |
|
||||
|
||||
![]() Tjoflöjt! Skall se vad jag kan göra Mad Hatter och Plutten. Låter som en bra idé att kunna se årtalet samt att ordna så att folk under 18 inte kan anmäla gästleg.
Övriga förslag är okej så länge ni pratat med varandra om det först inom Västsex ![]() BTW så jag sparar lite pengar Hatten... du har SA behörighet igen nu ![]()
|
||||
|
||||
![]() Tack Norrland.
Men jag tror att jag missar en behörighet för jag kan inte lägga upp citat eller ändra nåt annat. Tror det är sexmästeriststatus jag behöver då. Men då kommer det väl stå att jag är Sexmästerist? Vi kanske ska ändra en behörighet till Styrelse eller nåt? Vadå sparar pengar? Aja, men vi kan kanske träffas på fredag och fixa sakerna? Vore bra om folket kunde enas om vissa saker som behöver ändras så vi kan fixa det så snart som möjligt. Senast redigerad av Hatten den 2010-11-22 klockan 20:23. |
|
||||
|
||||
![]() Mer utförligt av vad jag vill ändra.
Rekrytering: Om du skulle missa denna går det givetvis bra att bara komma på ett av våra möten som vi har på kåren på måndagar kl. 17.00. Verksamhet: "Merparten av verksamheten består av planera och hålla i olika festarrangemang bland annat på kvällarna under inslussningen. Några av de större, återkommande arrangemangen är Damsupén, Herrmiddagen och temasittningar/phester flera gånger i månaden." Vill jag ändra till: "VästSexs främsta verksamhet är att planera och anordna festarrangemang under Inslussningen, Afterschoolpubar samt större återkommande arrangemang som Damsupén, Herrmiddagen och Tentaphester." Historia Ta bort texten ”Mer utförligare historia kommer...” |
|
||||
|
||||
![]() Här är lite statistik för hemsidan för den som är intresserad!
|
||||
|
||||
![]() Nu är det fixat med hemsidan.
Bara en stor sak kvar, vilket är att ändra antalet styrelsemedlemmar. Hoppas ni är nöjda med Resultatet. Norrland är AWESOME!!! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Det står ju med CK emma.
Ser du inte det? ![]() Senast redigerad av Hatten den 2010-11-27 klockan 13:04. |
|
||||
|
||||
![]() Inte förut
![]() Tack för att ni ändrade! Camilla ville också att ni byter hennes bild, då hon ser ut som ett spöke på den hon har nu!
|
||||
|
||||
![]() Som sexmästerist har hon rätt att byta själv.
Jag skickar lösenord och användarnamn till hennes mail. |
|
||||
|
||||
![]() Jag hoppas att ni har kollat och märkt de ändringar som gjorts på hemsidan.
Lite fler ändringar kommer att göras, men de kommer att göras efterhand. Utförligare vad som skall ändras kommer att komma, men det är mest estetiska saker. |
|
||||
|
||||
![]() Någonting som måste ändras på hemsidan och göras ganska så snart är att när man anmäler gäster, så står det bredvid rutan där man skriver personnummer på gästen: "Ex: 19860610".
Detta leder ju till att gästen självklart skriver in personnummer som "ååååmmdd" men när vi sedan skriver ut gästlistan så har det bara regiresterats 6st siffror. Alltså "ååååmm", med andra ord får vi inte fullständiga personnummer på våra gäster utan bara år och månad. Det räcker ju att man i den exempelvisningen "19860610" istället skriver "860610" så kommer vi få ordning på det. Någon som har lust att ta detta med Norrland ganska så snart så slipper vi en alltför jobbig lista på tentaphesten? Ha de gött
Exmästerist 2011 Ledamot - Kårstyrelsen HT-11 - VT-12 Sexmästare- VästSex, 10/11 Vice ordförande, MONSTER 10/11 Sexmästerist från 2010 SexSlav- Västsex, HT-09 Sekreterare, MONSTER 09/10 Industriell Ekonomi HT09-VT13 |
|
||||
|
||||
![]() Bra uppmärksammat, detta var något vi inte tänkte på! Jag ordnar med det ikväll David! Sry för besväret.
Jag är från Norrland, jag. Ska ni ha ett barr ? ----- Sexmästerist ~ Västsex 07/10 Ledamot ~ Styrelsen, Västsex 08/10 Webbmästare ~ Västsex 09/10 Senast redigerad av Norrland den 2011-01-02 klockan 18:50. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]()
Exmästerist 2011 Ledamot - Kårstyrelsen HT-11 - VT-12 Sexmästare- VästSex, 10/11 Vice ordförande, MONSTER 10/11 Sexmästerist från 2010 SexSlav- Västsex, HT-09 Sekreterare, MONSTER 09/10 Industriell Ekonomi HT09-VT13 |
|
||||
|
||||
![]() Felet har blivit åtgärdat nu. Hare gött!
Jag är från Norrland, jag. Ska ni ha ett barr ? ----- Sexmästerist ~ Västsex 07/10 Ledamot ~ Styrelsen, Västsex 08/10 Webbmästare ~ Västsex 09/10 Senast redigerad av Norrland den 2011-01-02 klockan 18:57. |
|
||||
|
||||
![]() Jag har uppmärksammat att fler säger att de inte får bekräftelsemail för gästleg. Jag har tittat på detta och felet har dykt upp rätt nyligen, kodmässigt är allt korrekt dvs inga ändringar har gjorts. Jag testade även att skicka ifrån vår mail via vårt mailkonto på Högskolan Väst men där fick jag inte något mail heller.
Så felet har med mailservern att göra! Frågan är vem som har tid att titta över detta? Edit! Kan ha att göra med något eventuellt spamskydd som blockerar att mail skickas med förstås.
Jag är från Norrland, jag. Ska ni ha ett barr ? ----- Sexmästerist ~ Västsex 07/10 Ledamot ~ Styrelsen, Västsex 08/10 Webbmästare ~ Västsex 09/10 Senast redigerad av Norrland den 2011-01-09 klockan 15:36. |
|
||||
|
||||
![]() Frågan är ju då hur man ska göra för att ge folk en bekräftelse på att de blivit anmälda.
Antingen att man ber folk skicka ett mail till VästSexmailen och säger att de har anmält men inte fått något mail. |
|
||||
|
||||
![]() jag anmälde min gäst nu och fick ett bekräftelsebrev, när jag skrev ååååmmdd. Dock fick jag inget när jag använde det gamla sättet att skriva (ååmmdd) vilket jag gjorde av gammal vana.
|
||||
|
||||
![]() Bara en anmälning har kommit in på vår hemsida från dig, och de är den där du skrev ååååmmdd =)
Den första kom med andra ord inte fram, och bra är väl det ![]()
|
||||
|
||||
![]() Detta tyder ju på att det fungerar men kan ha varit någon trafikstockning eller dylikt, överbelastning möjligen! Skall testa lite mer!
|
||||
|
||||
![]() Suck... visar sig att felet har med spam att göra! I mitt fall har de hamnat i skräpposten. De som har likasinnade problem borde därför kolla i sin skräppost mapp.
Kan vara bra att lägga ut en notis på hemsidan om detta så folk dubbelkollar.
|
||||
|
||||
![]() Har skrivit om bekräftelsemailen på Nyheter på Hemsidan nu.
|
|
||||
|
||||
![]() Gött Hatten
![]()
|
||||
|
||||
![]() Som en påminnelse inför anmälan av gästleg måste ni skriva 6 siffror, ÅÅÅÅMMDD.
Finn ett fel ![]()
|
||||
|
||||
![]() aaah, tank You.
|
|
||||
|
||||
![]() Det är något konstigt med hemsidan.
Jag kan inte lägga till en phest. :/ |
![]() |
Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|