![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hej, misstänker att tråden passar in bäst här under kategorin "allt mellan himmel och jord"
![]() Har tagit fram en lista med bra rabatter för studenter: 1. "DATORER" 30% rabatt hos HP 2. "BÖCKER" 5% rabatt hos Adlibris 3. "MAT & DRYCK" Espresso House Vid siba huset ger valfri varm dryck för 0kr när man registrerar sig för första gången. Hälsokraft vid spannmålsgatan 12 ger 25% rabatt på allt i butiken. Ritz konditori ger 10% på frukost / fika. ICA karlstorpsvägen ger kostnadsfritt ica kort (kanske inte den bästa dealen men jag tar med det ändå) 4. "ROLIGT ATT GÖRA" Trollhättans Biljardhall ger 25% i studentrabatt! 5. "TRANSPORT & RESA" Hertz ger 15 % studenrabatt vid hyrbil (A-H) ABS Wheels ger studenter 10% rabatt på hjul. Expedia ger studenter 10% rabatt på hotell. 6. "TELEFON/BREDBAND" Tele2 ger 20% studentrabatt på abonnemang och data. 7. "SKÖNHET" 10% rabatt hos bubbleroom. 20% rabatt hos guldfynd (gäller dock online) Zalando ger 10% rabatt (på nätet) dvs nätköp(du måste ha mecenat kort) 8. "OPTIKER/GLASÖGON" 15% På linser via LensWay 9. "APOTEK/MEDICIN" Du har hela 15% rabatt på kronans apotek med mecenat kort. OBS hjälp mig att fylla på listan om du har något bra tips ![]() Finns hur mycket som helst men det här är det ända jag kan hitta just nu. Källor mecenat, studentkortet, studentapan MED FLERA |
|
|||
|
|||
![]() Good morning! It is a cool topic! I would like share my personal experience about my life in college. I have just finished my learning and like allmost all of students tried to combine studies and a part-time work. But it is so tight to be in two places at the same time. Only online MasterPapers.com writing service helped me a lot to made my life so much easier than ever!
|
|
||||
|
||||
![]() Tiedän alennuksesta Adlibrisissä, koska sain myös käyttääAdlibris alennuskoodi.
|
![]() |
Tags |
rabatt, student |
Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|