![]() |
|
||||
|
||||
![]() Då arbetare och gäster under flera av de stora phesterna blivit väldigt illa bemött av vissa gäster på puben så har jag valt att nu börja dra stark i "Regler för att få vistas på studentpuben". Alltså ett Policy dokument. Jag tog upp detta får några månader sedan efter att jag fått inspirationen från Halmstads studentkår.
Helst så skulle jag nog vilja sätta stora skyltar över allt där det står något i stil med "Är du otrevlig mot personalen eller andra gäster? Hälsa då gott på våra kära vakter från Heaven Security. PS. Farbror blå är också en kär vän. DS.", men då det kan kännas för enkelspårigt så kan det vara bra med något policy-liknande dokument. Efter att ha läst Halmstads dokument, så tycker jag allt att vi kan använda det som inspiration. Det är ju trots allt som så att det är våran arbetsplats och man skall trivas på jobbet så då klarar vi oss gott och väl utan, ursäkta ordvalet, idioter. Citat:
PÅ MIN TID!! Senast redigerad av Norris den 2011-01-16 klockan 16:54. Anledning: Made some edits |
|
||||
|
||||
![]() Ta med att stödmedlemskort också är giltigt.
|
|||
|
|||
![]() Jättebra initiativ Norris!
![]() Det hade även varit bra om det kom upp lite skyltar vid baren där det framkommer att alla arbetar ideellt och även på personaltröjorna skulle det stå det.
|
|||
|
|||
![]() Grym bra initiativ! Tycker dock att du ska ta bort alla utropstecken i rubrikerna för det känns lite provocerande, påhoppande på nåt vis, känns även mer seriöst utan alla utropstecken.
Annars toppenbra! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Skitbra! =)
Håller med om utropstecknen också, under paragraf 4 kan du ju även säga att det är mot svensk lag att röka inomhus i allmänna lokaler ![]()
Exmästerist 2011 Ledamot - Kårstyrelsen HT-11 - VT-12 Sexmästare- VästSex, 10/11 Vice ordförande, MONSTER 10/11 Sexmästerist från 2010 SexSlav- Västsex, HT-09 Sekreterare, MONSTER 09/10 Industriell Ekonomi HT09-VT13 |
|
||||
|
||||
![]() har redigerat lite, glömde dock att bumpa.
|
||||
|
||||
![]() Kan ju skriva till något liknade som katten skrev till tentafest II under §1
"Var noga med att kolla så att det framgår på pappret att ni studerar just denna period. Det skall alltså vara ett "registreringsintyg" och inte ett "resultatintyg". " Finns det några fler intyg som är giltiga? sen vill jag lägga till en § Använd ej brandsläckarna om det inte brinner
Ledamot FLINT 10/11 Ordförande F.L.I.S 10 Sekreterare F.L.I.S 09/10 Überphadder 09 Årets Kapten 09 Du kom, du sågs, du fjällbrynt Senast redigerad av gozales den 2011-01-17 klockan 19:29. |
![]() |
Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|