![]() |
|
||||
|
||||
![]() Den 18-19e november går Mission 24 åter igen av stapeln på Högskolan Väst och VästEko tänker såklart vara med.
Mission 24 är ett evenemang där grupper om 3-6 studenter på 24 intensiva timmar löser ett skarpt uppdrag åt ett riktigt företag. Det är 24 oerhört roliga och lärorika timmar. Mer information på Mission24.se. Är ni intresserade av att vara med och representera VästEko så skriv ett inlägg här i tråden så vi kan få ett hum om hur stort intresset är, eventuellt kan vi även sköta anmälan samlat. Så är ni intresserade, svara på denna tråden med namn, vilken utbildning du läser samt e-mail.
// Olle Ordförande VästEko HT10/VT11 Ekonomiansvarig VästEko VT10 Näringlivsansvarig VästEko HT09/VT10 Exmästerist VästSex since VT09 Ekonomiansvarig VästSex HT08/VT09 Sexmästerist Västsex since VT08 Vice Ekonomiansvarig VästSex VT08 Sexslav Västsex HT07 |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
SHV: VT11/HT11: Näringslivsansvarig HT10: Informatör Västeko: HT08-VT10: Ordförande (rikast) VT08: Vice Ordförande HT08: Überphadder (årets phadder!) Västsex: VT09: Exmästerist HT08/VT08: Vice PR-ansvarig VT08: Sexslav #2 våren 08 www.cutcopypaste.se ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jag är på! =D
|
||||
|
||||
![]() Jättebra Ewa men ser gärna lite mer info, vill ha mailadresserna samlade här så jag lättare kan kontakta de intresserade sen och vill veta vilken utbildning alla läser ifall vi skulle bli fler än ett lag så man kan få lite diversitet bland deltagarna.
// Olle Ordförande VästEko HT10/VT11 Ekonomiansvarig VästEko VT10 Näringlivsansvarig VästEko HT09/VT10 Exmästerist VästSex since VT09 Ekonomiansvarig VästSex HT08/VT09 Sexmästerist Västsex since VT08 Vice Ekonomiansvarig VästSex VT08 Sexslav Västsex HT07 |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Tack så mycket.
![]()
|
||||
|
||||
![]() När är sista anmälningsdag och får man invadera västekogruppen om det finns plats?
Suppleant SIST 09/10 Sekreterare WYSIWYG 09/10 Vice ordförande WYSIWYG 08/09 Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today. James Dean En sån froktansvärd människa du har blivit Gundela. Hur kunde detta hända? Jag som blev så bra! om nom nom nom.... |
|
||||
|
||||
![]() damn, hade gärna varit med om jag inte hade haft coopen...
|
||||
|
||||
![]() Lifv: Skulle tippa på att sista anmälan är en vecka innan eventet går av stapeln. Får vi några platser över i VästEko-laget ser jag inget problem med att du hänger på, i annat fall kan du ju alltid anmäla dig själv så blir du placerad i ett lag.
![]()
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Tjoohoo!
Jag kommer inte kunna delta i mission 24 då jag åker till Nordirland den 19 nov! =P
|
||||
|
||||
![]() Eh va fan, varför inte, finns det plats, som det verkar finnas nu, är jag gärna med.
Jonas Liifv, NIT07/Kandidat, ---------
Suppleant SIST 09/10 Sekreterare WYSIWYG 09/10 Vice ordförande WYSIWYG 08/09 Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today. James Dean En sån froktansvärd människa du har blivit Gundela. Hur kunde detta hända? Jag som blev så bra! om nom nom nom.... Senast redigerad av Liifv den 2011-07-12 klockan 11:57. |
|
||||
|
||||
![]() För att sammanställa och bumpa, de som i nuläget visat intresse här i tråden är:
Olle Edin, Ekonomiprogrammet Marcus Pallvid, Ekonomiprogrammet Jasmine Juhlin, Ekonomiprogrammet Peter Selberg, Ekonomiprogrammet Jonas Lifv, NIT Dennis Johansson, Hälsovetarprogrammet
// Olle Ordförande VästEko HT10/VT11 Ekonomiansvarig VästEko VT10 Näringlivsansvarig VästEko HT09/VT10 Exmästerist VästSex since VT09 Ekonomiansvarig VästSex HT08/VT09 Sexmästerist Västsex since VT08 Vice Ekonomiansvarig VästSex VT08 Sexslav Västsex HT07 Senast redigerad av Olle den 2009-10-31 klockan 12:22. |
|
||||
|
||||
![]() Dennis Johansson Hälsovetarprogrammet vill vara med och leka.
NLL_8@hotmail.com
|
||||
|
||||
![]() Har fått önskemål från M24 om att vi anmäler oss en och en på deras hemsida (http://mission24.se/anmalan/student). Mail har gått ut till er som anmält intresse i denna tråden. Är det fler som är intresserade av att vara med i lag VästEko så är det bara för er att anmäla er på hemsidan med notering i rutan "Meddelande" om att ni vill vara med i lag VästEko.
|
||||
|
||||
![]() Anmäld =)
Suppleant SIST 09/10 Sekreterare WYSIWYG 09/10 Vice ordförande WYSIWYG 08/09 Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today. James Dean En sån froktansvärd människa du har blivit Gundela. Hur kunde detta hända? Jag som blev så bra! om nom nom nom.... |
|
||||
|
||||
![]() Same here.
![]()
SHV: VT11/HT11: Näringslivsansvarig HT10: Informatör Västeko: HT08-VT10: Ordförande (rikast) VT08: Vice Ordförande HT08: Überphadder (årets phadder!) Västsex: VT09: Exmästerist HT08/VT08: Vice PR-ansvarig VT08: Sexslav #2 våren 08 www.cutcopypaste.se ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Same here to
mission24 |
Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|