![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hej allihopa!
![]() Slobbo har nu fått ta över rodret för att styra skutan genom ännu en Inslussning. Jag vill veta ALLT. Därför skapar jag nu denna tråden. Idéer, tankar eller frågor kring tidigare eller framtida Inslussning. Man är också alltid fri att maila eller PMa mig naturligtvis. Hit me! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Uppfattat.
![]() VästEko kommer att välja Projektansvarig/Überphadder under nästa styrelsemöte.
SHV: VT11/HT11: Näringslivsansvarig HT10: Informatör Västeko: HT08-VT10: Ordförande (rikast) VT08: Vice Ordförande HT08: Überphadder (årets phadder!) Västsex: VT09: Exmästerist HT08/VT08: Vice PR-ansvarig VT08: Sexslav #2 våren 08 www.cutcopypaste.se ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mathias ordnade inget material från utvärderingsmötena som du fått ta del av eller? För han gjorde ju anteckningar under de mötet vi hade iaf, och han sa att han skulle sammanställa det för framtida inslussningar..
/Katten ![]() Ekonomiansvarig och Köksmästare - VästSex 10/11 Sexmästerist - VästSex VT10- Sexslav - VästSex HT09 Vice ordförande och informationsansvarig - VästEko 09/10 Überphadder/kapten VästEko - Inslussningen 2009 Ledamot och informationsansvarig - VästEko 08/09 Finansdirecteur - Phestverket 09/10 LoB asp - Chalmers "ISMK!!" - Established at Tjällossningen 2009 ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Det skulle även komma en enkät men det kom ingen. Vi som var Überphadder får ta en dag och sätta oss ner och gå igenom inslussningen. Vi kan väl ta en dag i hög samkväm?
![]()
|
|||
|
|||
![]() Jag har fått en hel del sammanställd information ifrån Mathias. Sedan vet jag inte vad som kommit ifrån überphaddrarnas möten och inte.
Däremot så träffar jag gärna -09s überphaddrar snarast. Återkommer med en tid för detta. |
|
|||
|
|||
![]() Låter bra att vi uberphaddrar träffas och går igenom inslussningen som var
![]() |
|
||||
|
||||
![]() är gärna med på ett sånt möte.. vet väl inte om jag kommer vara jätteinvolverad i nästa inslussning men jag bollar gärna idéer och har väl kanske några svar från förra året..
Ledamot, VästSex Founder G.I.N Lilla Björn För jag är kung av ett sobert kaos...... K-K-Kom ihåg att du aldrig får snyta dig i mattan en del har jättemucke musklar och dom är jättestarka, en del har nästan inga muskler alls och dom är jättestarka ändå.. Tell me am I Gandalf before I decide to speak with you |
|
||||
|
||||
![]() Den ofta kloke och vise G'HaKK blir ett utmärkt tillskott till sådant samkväm.
Återkom med tider så får jag se om jag oxå kanske kan komma (även om Jens var überphaddern).
//Plutten Klök Snörvlas Fisken Smöret Josef Azrael Ullabella Suppleant FLINT, ht10 Arkivdirekteur Phestverket, 2009 Ledamot FLIS, ht09-vt10 Sekreterare FLIS, ht08-vt09 Ledamot VästSex, ht08/vt09 Årets Nolla 2007 Lantmäteriingenjör -07 Externphest count: 11 |
|
|||
|
|||
![]() Det här är en fantastisk sak, jag tror att alla känner att denna information är mycket värdefull, tack basketball legends
|
![]() |
Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|