![]() |
|
|||
|
|||
![]() Då var det dags!
Förra årets Überphaddrar är välkomna att träffa mig den 28e Jan kl 14! Jag vill då få en uppdatering om. - värt att tänka på till nästa år (Do/dont) - Tips på vad som behövs mer/mindre ifrån min roll som "General". - Förslag på utvecklingsprojekt kring Inslussningen 2010. Jag hoppas att så många som möjligt kan komma. Ni får också hjälpa mig att berätta vem som kom ifrån vilket utskott. Har inte hittat någon lista över Überphaddrar. Slobbo Senast redigerad av GHaKK den 2010-01-21 klockan 18:07. |
|
||||
|
||||
![]() I'll be there!
![]() De überphaddrar jag kommer ihåg är: VästEko: jag själv Epok: Maria N Monster: Daniel Nilsson Lärarna: PP Härdat: Åsa (och nån mer..?) FLIS: Jens Fienden: Johan Gunnarsson
/Katten ![]() Ekonomiansvarig och Köksmästare - VästSex 10/11 Sexmästerist - VästSex VT10- Sexslav - VästSex HT09 Vice ordförande och informationsansvarig - VästEko 09/10 Überphadder/kapten VästEko - Inslussningen 2009 Ledamot och informationsansvarig - VästEko 08/09 Finansdirecteur - Phestverket 09/10 LoB asp - Chalmers "ISMK!!" - Established at Tjällossningen 2009 ![]() Senast redigerad av Katten den 2010-01-21 klockan 19:14. |
|
||||
|
||||
![]() jag kommer oxå
|
|||
|
|||
![]() I'll be there....
Edit: Stryk det Slobbo... såg precis att jag har labbintroduktion till affärssystem under hela eftermiddagen. Senast redigerad av m0rk den 2010-01-21 klockan 22:45. |
|
||||
|
||||
![]() Jag ska försöka komma.. ger klart svar dagen innan.
SenilSex -Thn Ordförande P.U.S.T ht 09-vt 11 Ordförande VästSex nov07/08 Vice Ordf. Västsex, mars-nov 07 Årets Nolla 2006, Vbg "Heders" Monster The Breakfast Club Sup. Kårstyrelsen 08 Studrep. LUN 07-10 Studrep. UN vt 11 Kapten(überphadder) för Pedagogerna 09 Lärarstud. Jag behöver inte ledas in i frestelse. Jag kan gå själv. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Jag vill oxå vara med, men jag har föreläsning på eftermiddagen den dagen :S
|
|
||||
|
||||
![]() Denna nån är Anni Rydberg
![]()
SHV: VT11/HT11: Näringslivsansvarig HT10: Informatör Västeko: HT08-VT10: Ordförande (rikast) VT08: Vice Ordförande HT08: Überphadder (årets phadder!) Västsex: VT09: Exmästerist HT08/VT08: Vice PR-ansvarig VT08: Sexslav #2 våren 08 www.cutcopypaste.se ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Jätte bra att ni meddelar hur det blir. Det kommer bli ett möte med x-über efter detta möte också. Men då blir det kanske aningens mindre formellt. Men det återkommer vi om.
![]() Ses på Torsdag. |
![]() |
Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|