![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ja, nu skall golvet läggas om och DJ-båset måste..... försvinna.
Kom med kreativa idéer. Pronto! |
|
||||
|
||||
![]() Plocka ut alla grejer, lyft upp själva båset, ställ det på hjul och rulla sen iväg till dit det skall stå.
|
|
|||
|
|||
![]() Kan väl inte vara värre än en ikea-möbel? 5;ans nyckel o så är det klart
![]() Vet inte hur saker o ting sitter fast, men är det möjligt att montera ner det i moduler så är det väl ett bra alternativ`??
|
||||
|
||||
![]() inget sitter fast i golvet i alla fall.. det sitter dock fast i väggen..
Ledamot, VästSex Founder G.I.N Lilla Björn För jag är kung av ett sobert kaos...... K-K-Kom ihåg att du aldrig får snyta dig i mattan en del har jättemucke musklar och dom är jättestarka, en del har nästan inga muskler alls och dom är jättestarka ändå.. Tell me am I Gandalf before I decide to speak with you |
|
||||
|
||||
![]() Jag, Tintin och Tommy byggde det förra sommaren, och ja, det är stabilt det bygget. Det väger nog ganska mycket.
Det stämmer som Tommy säger att det inte sitter fast i golvet, dock har jag inget minne av att jag skruvade fast det i väggen. Det måste ha skett senare i såfall.
- "4 av 5 färgblinda tycker att Ernst är dryg!" - "Ikväll går jag all-in!" Underrättelsedirecteur, Phestverket - 09/10 Sekreterare, WYSIWYG - sommaren 09 Ordförande (tjockast), WYSIWYG - 08/09 Suppleant, Kårstyrelsen - 08/09 Ledamot, VästSex - VT08 Ledamot, WYSIWYG - 07/08 Öhlchef, VästSex - HT07 Skattmästare, VästSex - VT07 Sexslav, VästSex - HT06 Årets Nolla - 2006 |
|
|||
|
|||
![]() Tror det blev min variant som blev den slutgiltiga lösningen... "Emil"!
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Citat:
hehe.. det gick allt helt okej..
Ledamot, VästSex Founder G.I.N Lilla Björn För jag är kung av ett sobert kaos...... K-K-Kom ihåg att du aldrig får snyta dig i mattan en del har jättemucke musklar och dom är jättestarka, en del har nästan inga muskler alls och dom är jättestarka ändå.. Tell me am I Gandalf before I decide to speak with you |
|
|||
|
|||
![]() En liten update för de som ej varit så aktiva under sommaren: Förra dj-båset revs. Golvet lades, nytt DJ-bås byggdes.
Här kommer ett par bilder, fortfarande lite pill som ska ordnas, som synes. ![]() ![]() ![]() Får tacka Wallman för all hjälp med ljud och ljus! Och även Doggy för hjälpen med slutdetaljerna(och lån av cirkelsåg!). |
|
||||
|
||||
![]() Så jävla snyggt!
![]() Fin hyllan blev också ![]()
SHV: VT11/HT11: Näringslivsansvarig HT10: Informatör Västeko: HT08-VT10: Ordförande (rikast) VT08: Vice Ordförande HT08: Überphadder (årets phadder!) Västsex: VT09: Exmästerist HT08/VT08: Vice PR-ansvarig VT08: Sexslav #2 våren 08 www.cutcopypaste.se ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Sjukt snyggt! Bra jobbat, ser myyyycket bättre ut än det gamla.
Suppleant SIST 09/10 Sekreterare WYSIWYG 09/10 Vice ordförande WYSIWYG 08/09 Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today. James Dean En sån froktansvärd människa du har blivit Gundela. Hur kunde detta hända? Jag som blev så bra! om nom nom nom.... |
|
|||
|
|||
![]() Tackar tackar.. från Emil, Doggy och delvis också Dyne
![]() Fast kanske mest Emils rygg... |
|
||||
|
||||
![]() Trivs ärligt talat mycket bättre att jobba i DeCore nu, skönare golv, nästan bara fungerande maskiner över allt. Nu är det ju typ bara småpill kvar på de flesta ställena. Super bra jobbat Emil, Doggy, Wallman och Slobbo. En lite klapp på axeln på övrigt folk som varit där o stöttat o hjälpt med små detaljer så som Wallmans pojkar, mig själv, gnab (såg till att doggy borra rakt) och många fler.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Håller med föregående talare.
|
||||
|
||||
![]() Ni förtjänar verkligen en puss av farbror snusk
![]() Det blev riktigt snyggt. Tummen upp!
|
||||
|
||||
![]() Så jekla bra gjort måste jag säga, ni är grym
![]()
|
|||
|
|||
![]() I'm waiting!
|
![]() |
Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|