![]() |
|
||||
|
||||
![]() 15:43 - Work work...
"I rather lose my liver than to lose my pride And when I'm dead and buried Then just have a drink on me" "Meum est propositum in taberna mori." | "Don't cry over spilled milk, it could have been beer." 64 9E 3D 9D 61 87 55 90 5E 16 44 83 49 BE 80 7D |
|
||||
|
||||
![]() 20:50 lyssna på hockey
|
|
||||
|
||||
![]() 21.03 - Nu är åverålen helt klar, eller är det en åverål nu?
De som ska till Älghälga imorrn får se...
- "4 av 5 färgblinda tycker att Ernst är dryg!" - "Ikväll går jag all-in!" Underrättelsedirecteur, Phestverket - 09/10 Sekreterare, WYSIWYG - sommaren 09 Ordförande (tjockast), WYSIWYG - 08/09 Suppleant, Kårstyrelsen - 08/09 Ledamot, VästSex - VT08 Ledamot, WYSIWYG - 07/08 Öhlchef, VästSex - HT07 Skattmästare, VästSex - VT07 Sexslav, VästSex - HT06 Årets Nolla - 2006 |
|
||||
|
||||
![]() 21:17
jag vill se bild på din ovve ernst! nu! ![]()
|
||||
|
||||
![]() 02:39 Öl och finnar!
Suppleant SIST 09/10 Sekreterare WYSIWYG 09/10 Vice ordförande WYSIWYG 08/09 Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today. James Dean En sån froktansvärd människa du har blivit Gundela. Hur kunde detta hända? Jag som blev så bra! om nom nom nom.... |
|
||||
|
||||
![]() 03.25 Sitter o filurar på vad man ska klä sig som på Lördag, tror jag kommit på. men någon som vet vad för färg som är bra om man ska ha på typ nästan hela kroppen?
|
||||
|
||||
![]() Citat:
08:19 snart påväg till ett stall nära dig
|
||||
|
||||
![]() 10.25 Jag säger då det. Eller det gör jag nog inte. Men men.. joråsatteh..
|
||||
|
||||
![]() 10:35 Alldeles för sen natt. Typiskt att det ska börja en bra film precis när jag skulle stänga av tvn
![]()
|
||||
|
||||
![]() 12.56 - En timme kvar på jobbet, sen kommer Aspenbäck och så drar vi till Trollywood och sen direkt vidare till Karlstad och Älghälga 2009 efter en liten mellanlandning på bolaget!
![]() Btw, fixa klockan på forumet ASAP!
- "4 av 5 färgblinda tycker att Ernst är dryg!" - "Ikväll går jag all-in!" Underrättelsedirecteur, Phestverket - 09/10 Sekreterare, WYSIWYG - sommaren 09 Ordförande (tjockast), WYSIWYG - 08/09 Suppleant, Kårstyrelsen - 08/09 Ledamot, VästSex - VT08 Ledamot, WYSIWYG - 07/08 Öhlchef, VästSex - HT07 Skattmästare, VästSex - VT07 Sexslav, VästSex - HT06 Årets Nolla - 2006 |
|
||||
|
||||
![]() 15:19 så missar man älghälga i år igen.. fan.. jävla sjukdommar.. inget är lugnt.. speciellt inte magen..
Ledamot, VästSex Founder G.I.N Lilla Björn För jag är kung av ett sobert kaos...... K-K-Kom ihåg att du aldrig får snyta dig i mattan en del har jättemucke musklar och dom är jättestarka, en del har nästan inga muskler alls och dom är jättestarka ändå.. Tell me am I Gandalf before I decide to speak with you |
|
||||
|
||||
![]() 17:31 Blä förkyld skulle gå hem tidigare från jobbet idag men blev kvar sist som typ vanligt. Men det tråkigaste är att jag inte kan spela hockey ikväll, dumma förkylning.
Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() 09.28 Sitter i skolan i landskapet Gotland och skriver.
|
|||
|
|||
![]() 10:49 .. Funderar på att gå o antasta Norris... num num num num
|
|
||||
|
||||
![]() Do it!! Det är tråkigt att sitta själv.
10.59 Sitter o skriver på reflektionen o lyssnar på musik.
|
||||
|
||||
![]() 01.06 allt är lugnt, ska sova nu. men är rätt så förvånad att inget har skrivits i denna tråd på mer än 32 timmar.
|
||||
|
||||
![]() 09:33 - Ont i halsen, dricka en kopp te och sen somna om.
Citat:
![]()
|
||||
|
||||
![]() 09:41
Plugg som fan idag, nån som sitter i skolan som vill göra sällskap??
|
||||
|
||||
![]() 09.55 Tentavecka?
|
||||
|
||||
![]() 14:31 första tentan avklarad. Kändes bra.
|
|
||||
|
||||
![]() 15:52 Suttit o pluggat en stund nu
![]()
//Plutten Klök Snörvlas Fisken Smöret Josef Azrael Ullabella Suppleant FLINT, ht10 Arkivdirekteur Phestverket, 2009 Ledamot FLIS, ht09-vt10 Sekreterare FLIS, ht08-vt09 Ledamot VästSex, ht08/vt09 Årets Nolla 2007 Lantmäteriingenjör -07 Externphest count: 11 |
|
||||
|
||||
![]() 18:07 Det blir ingen lugn kväll här inte. Skall vara fastande från kl.20...
![]()
|
||||
|
||||
![]() 21:19 - Californication!
Är det dags?
|
||||
|
||||
![]() 21:38 Om det ändå vore så väl... Misstänkt diabetes, så jag fastar för att ta fasteblodsocker imorrn bitti.
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() 00:27 borde sova men kollar av planeringen inför morgondagens matte lektion jag ska undervisa ... igen
SenilSex -Thn Ordförande P.U.S.T ht 09-vt 11 Ordförande VästSex nov07/08 Vice Ordf. Västsex, mars-nov 07 Årets Nolla 2006, Vbg "Heders" Monster The Breakfast Club Sup. Kårstyrelsen 08 Studrep. LUN 07-10 Studrep. UN vt 11 Kapten(überphadder) för Pedagogerna 09 Lärarstud. Jag behöver inte ledas in i frestelse. Jag kan gå själv. ![]() |
![]() |
Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 3 (0 medlemmar och 3 gäster) | |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|