![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jag testade precis och det fungerade fint. Fick du något felmeddelande eller?
|
||||
|
||||
![]() fick inget meddelande alls. jag testar igen.
|
|
||||
|
||||
![]() Hahaha, LOL.
Glömde att det inte var ´10 nu utan ´11, det var därför det inte funka. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jag har suttit och gjort några ändringar på hemsidan som jag inte hunnit med tidigare!
1. Nu får folk en bekräftelse då de gör en ändring av sin gästanmälan (lägger till en extra). 2. Lagt in mer kontroller för Gästboken för att förbättra säkerheten. Jag håller på att se över hanteringen av medlemmar och styrelsen också så att det blir rätsida på det! Hare gött!
|
||||
|
||||
![]() Gött Norrland, du AEGER!!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Har tre saker jag vill ta upp med gästlistan.
1. Om jag lägger till en gäst som adm så skriver jag personnumret som ÅÅMMDD men alla utifrån skriver ÅÅÅÅMMDD när man anmäler gäster. Det är inte konsekvent. Och det ser inte bra ut i gästlistan om personnumren är olika. 2. När jag skriver ut en gästlista så skulle jag vilja ha listan i bokstavsordning. kanske då på studentens efternamn. Det blir betydligt enklare och hitta. Speciellt när du har en lista på ett antal sidor du måste gå igenom. Senaste puben hade jag 78 gäster på 8 sidor. Det tog ett tag att hitta namnen. 3. Sen såg jag att blocken alltså rubriken, studentens namn, gästernas namn kan hamna på två olika sidor. (Hoppas ni förstår vad jag menar) jag skulle vilja att dessa ligger på samma sida eftersom de hör ihop. Det också för att man behöver inte sitta och bläddra i papperna allt för länge. Utan hittar det snabbt och lätt
|
||||
|
||||
![]() @Gozales; Tjoho, skall kolla över de saker du skrivit där nu framöver och se vad som går att göra
![]() @alla; Sen! Se till att svara de personer som skriver i gästboken på Hemsidan, har kommit 2 inlägg nu som borde besvaras. Citat:
Citat:
Jag är från Norrland, jag. Ska ni ha ett barr ? ----- Sexmästerist ~ Västsex 07/10 Ledamot ~ Styrelsen, Västsex 08/10 Webbmästare ~ Västsex 09/10 Senast redigerad av Norrland den 2011-03-09 klockan 22:48. |
|
||||
|
||||
![]() Jag har nu svarat på våra inlägg, tack för påminnelse Norrland! Guld värt!
Varje gång som jag skriver ut gästlistorna hamnar de alltid i alfabetisk ordning, så vet inte riktigt vad du menar med det Jens, men om det inte gick i lördags får vi självklart kolla över det. ![]()
Exmästerist 2011 Ledamot - Kårstyrelsen HT-11 - VT-12 Sexmästare- VästSex, 10/11 Vice ordförande, MONSTER 10/11 Sexmästerist från 2010 SexSlav- Västsex, HT-09 Sekreterare, MONSTER 09/10 Industriell Ekonomi HT09-VT13 |
|
||||
|
||||
![]() Man kanske skulle ha en FAQ flik där man får svar på de vanligaste frågorna?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() +1 Hatten!
![]()
Exmästerist 2011 Ledamot - Kårstyrelsen HT-11 - VT-12 Sexmästare- VästSex, 10/11 Vice ordförande, MONSTER 10/11 Sexmästerist från 2010 SexSlav- Västsex, HT-09 Sekreterare, MONSTER 09/10 Industriell Ekonomi HT09-VT13 |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]()
|
|||
|
|||
![]() Dom var sorterade i bokstavsordning efter förnamn om jag inte minns fel
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Tack, nu kan jag inte dricka det längre.
|
||||
|
||||
![]() Jag blev fruktansvärt sugen på en Norrlands nu bara för det! Fin är han
![]()
|
||||
|
||||
![]() Även hans guld?
|
||||
|
||||
![]()
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |