![]() |
|
||||
|
||||
![]() Eftersom jag förmodligen inte kommer träffa alla mysiga folk på ett tag nu så passar jag på att säga GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR ALLA ROLIGA MÄNNISKOR!!
|
|
||||
|
||||
![]() GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR
//Plutten Klök Snörvlas Fisken Smöret Josef Azrael Ullabella Suppleant FLINT, ht10 Arkivdirekteur Phestverket, 2009 Ledamot FLIS, ht09-vt10 Sekreterare FLIS, ht08-vt09 Ledamot VästSex, ht08/vt09 Årets Nolla 2007 Lantmäteriingenjör -07 Externphest count: 11 |
|
|||
|
|||
![]() God Jul och ett vått nyår till er alla....
|
|
||||
|
||||
![]() Aha en gud jol tråd
![]() GOD JUL på er alla från mig ![]()
|
||||
|
||||
![]() God Jul och gott nytt år till er alla!
|
||||
|
||||
![]() Go jul
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Eller en Gul Jod-tråd...
GOD JUL och GOTT NYTT ÅR från ERNST
- "4 av 5 färgblinda tycker att Ernst är dryg!" - "Ikväll går jag all-in!" Underrättelsedirecteur, Phestverket - 09/10 Sekreterare, WYSIWYG - sommaren 09 Ordförande (tjockast), WYSIWYG - 08/09 Suppleant, Kårstyrelsen - 08/09 Ledamot, VästSex - VT08 Ledamot, WYSIWYG - 07/08 Öhlchef, VästSex - HT07 Skattmästare, VästSex - VT07 Sexslav, VästSex - HT06 Årets Nolla - 2006 |
|
||||
|
||||
![]() God Jul och Gott Nytt År!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() God jul och gott nytt år
|
|||
|
|||
![]() God Juljävel på er då! som Slyna skulle uttryckt sig.
Sälj inte snö till poliser (det kan vara knark ![]() Senast redigerad av Gandalf the Golden den 2008-12-24 klockan 14:04. |
|
||||
|
||||
![]() julepuss på alla!
|
||||
|
||||
![]() God nyår & glad midsommar på er allihopa!
|
||||
|
||||
![]() God Jul!
Merry Christmas! Frohe Weihnachten! Feliz Navidad! Buon Natale! Hyvää Joulua! Glædelig Jul! Gleðileg Jól! शुभ बड़ा दिन! С Рождеством Христовым! il-Milied it-Tajjeb! חג מולד שמח!
VästEko: HT08-VT09: Sekreterare HT08-VT09: "Ansvarig" för aktivitetsgruppen "The one with gold makes the rules." - The Golden Rule Senast redigerad av Adam den 2008-12-20 klockan 14:51. |
|
||||
|
||||
![]() God Jul från det grå Götet!
![]() Hoppas tomten (alt. Mr. T) kommer med många fina klappar! ![]() ![]()
SHV: VT11/HT11: Näringslivsansvarig HT10: Informatör Västeko: HT08-VT10: Ordförande (rikast) VT08: Vice Ordförande HT08: Überphadder (årets phadder!) Västsex: VT09: Exmästerist HT08/VT08: Vice PR-ansvarig VT08: Sexslav #2 våren 08 www.cutcopypaste.se ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jååååh? Fan jag vill att Mr. T ska komma till mig ikväll, men han hinner nog inte det...
![]() God Jul än en gång i vilket fall... ![]()
- "4 av 5 färgblinda tycker att Ernst är dryg!" - "Ikväll går jag all-in!" Underrättelsedirecteur, Phestverket - 09/10 Sekreterare, WYSIWYG - sommaren 09 Ordförande (tjockast), WYSIWYG - 08/09 Suppleant, Kårstyrelsen - 08/09 Ledamot, VästSex - VT08 Ledamot, WYSIWYG - 07/08 Öhlchef, VästSex - HT07 Skattmästare, VästSex - VT07 Sexslav, VästSex - HT06 Årets Nolla - 2006 |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() God Jul alla
![]()
|
|||
|
|||
![]() God Jul! Snart är det dags för julmat, o snaps.. får inte glömma snapsen, o julölen.. absolut inte glömma den heller!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() God jul och gott nytt år!!
Önskar Jim och Nathalie
Don't drink water fish fuck in it.... Vice SexMästare H.I.T.U.T.I.S (VästSex) 2005 - 2006 Ledarmot MasCOOPi (Monster/FLINT) 2005 - 2006 Ledarmot H.I.T.U.T.I.S 2006 - 2007 Slavdrivare H.I.T.U.T.I.S 2006 - 2007 Ledarmot VästSex 2007 - 2008 Slavdrivare VästSex 2007 - 2008 Suppleant VästSex 2008 - 2009 "SkåneJävel" |
|
||||
|
||||
![]() Tänker vara så synisk och bara önska GOD JUL än så länge
![]()
Ledamot, VästSex Founder G.I.N Lilla Björn För jag är kung av ett sobert kaos...... K-K-Kom ihåg att du aldrig får snyta dig i mattan en del har jättemucke musklar och dom är jättestarka, en del har nästan inga muskler alls och dom är jättestarka ändå.. Tell me am I Gandalf before I decide to speak with you |
![]() |
Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|