![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jag gör ett besök i thn nu i helgen. Kommer neddimpandes på fredag och åker på söndag. Nån som vill träffas? Just nu är promenader hett eftertraktade då vi har stegtävling på jobbet men som vanlig är även mat och fika himla trevliga saker.
![]() Jag har inte särskilt bra tillgång till Internet (läs typ inte alls) så vill ni hitta på nåt så hör av er på 0735-755075. Vi ses? |
|
||||
|
||||
![]() Hade gärna umgåtts lite med dig, men jag åker bort hela helgen...
![]()
- "4 av 5 färgblinda tycker att Ernst är dryg!" - "Ikväll går jag all-in!" Underrättelsedirecteur, Phestverket - 09/10 Sekreterare, WYSIWYG - sommaren 09 Ordförande (tjockast), WYSIWYG - 08/09 Suppleant, Kårstyrelsen - 08/09 Ledamot, VästSex - VT08 Ledamot, WYSIWYG - 07/08 Öhlchef, VästSex - HT07 Skattmästare, VästSex - VT07 Sexslav, VästSex - HT06 Årets Nolla - 2006 |
|
||||
|
||||
![]() Jag är i staden och har med mina tre hundar så vi går gärna ut och går långa vändor
![]() ![]()
SenilSex -Thn Ordförande P.U.S.T ht 09-vt 11 Ordförande VästSex nov07/08 Vice Ordf. Västsex, mars-nov 07 Årets Nolla 2006, Vbg "Heders" Monster The Breakfast Club Sup. Kårstyrelsen 08 Studrep. LUN 07-10 Studrep. UN vt 11 Kapten(überphadder) för Pedagogerna 09 Lärarstud. Jag behöver inte ledas in i frestelse. Jag kan gå själv. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Men neee, jag är ju på Gotland
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jag vill umgås! Promenera och hela kittet =)
Näringslivsansvarig - KS 08/09 NolleGeneral - Nollning 08 Fjäskmästarinna - VästSex 07/08 Ekonomiansvarig -VästEko 07/08 Nollning - Phadderkapten -07 Årets Nolla i Uddevalla -06 www.myhran.blogspot.com ![]() //Annie aka Pyret |
|
||||
|
||||
![]() Självklart är jag på när det är promenader inblandade
![]()
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|