![]() |
|
|||
|
|||
![]() Tjena!
Verkar som om det blir upp emot 50 nya studenter som kommer & besöker denna veckans torsdagspub ![]() Nya studenter under FLINT, SPRUT & ISC. |
|
||||
|
||||
![]() NAAAAJS!!!
Glöm inte att de måste visa att de går på högskolan. |
|
|||
|
|||
![]() Har informerat dem omd detta
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Fan vad gött alltså!
|
||||
|
||||
![]() En dator i entrén är ingen dum idé! Så de små liven kan logga in om de glömt bevis
![]()
Exmästerist 2011 Ledamot - Kårstyrelsen HT-11 - VT-12 Sexmästare- VästSex, 10/11 Vice ordförande, MONSTER 10/11 Sexmästerist från 2010 SexSlav- Västsex, HT-09 Sekreterare, MONSTER 09/10 Industriell Ekonomi HT09-VT13 |
|
||||
|
||||
![]() jäklar..... men kuuul!!
![]() 3 st i köket blev nog plötsligt ett måste. när tror du att ni dyker upp hanna? kommer ni allihop samtidigt?
/Katten ![]() Ekonomiansvarig och Köksmästare - VästSex 10/11 Sexmästerist - VästSex VT10- Sexslav - VästSex HT09 Vice ordförande och informationsansvarig - VästEko 09/10 Überphadder/kapten VästEko - Inslussningen 2009 Ledamot och informationsansvarig - VästEko 08/09 Finansdirecteur - Phestverket 09/10 LoB asp - Chalmers "ISMK!!" - Established at Tjällossningen 2009 ![]() Senast redigerad av Katten den 2011-01-19 klockan 21:43. |
|
|||
|
|||
![]() Bra idé med dator David.
Katten: Vi har sagt att vi ska mötas upp 17:30 utanför kåren, så runt den tiden entrar vi puben. Vi ska bowla kl. 20 & kommer tillbaks efter detta om allt går enligt planerna & om ni fortfarande har öppet då. Hoppas på att majoriteten av de 48 som anmält sig till kvällen kommer att vara med på puben innan Buddys. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Så tanken är alltså att äta då? Innan bowlingen?
![]()
/Katten ![]() Ekonomiansvarig och Köksmästare - VästSex 10/11 Sexmästerist - VästSex VT10- Sexslav - VästSex HT09 Vice ordförande och informationsansvarig - VästEko 09/10 Überphadder/kapten VästEko - Inslussningen 2009 Ledamot och informationsansvarig - VästEko 08/09 Finansdirecteur - Phestverket 09/10 LoB asp - Chalmers "ISMK!!" - Established at Tjällossningen 2009 ![]() |
|
|||
|
|||
![]() hej, jag har med mig min dator, så vi kan ju använda den kanske? och katten japp det är tänkt att de ska äta innan, så det kommer bli drag i köket!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() jag kommer vara där 17.00 så jag lättar liiiiite på trycket med mat!
![]() Och jag kommer också ha en dator med mig, om ni skulle villja använda två datorer eller rent utav sitta vid en dator som inte är megaliten! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Alltså nu tycker jag du är taskig Låudde, min dator gråter små råsa tårar nu :'(
|
![]() |
Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|