![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jag har lite olika prylar jag behöver införskaffa
![]() Microvågsugn - billig är det viktigaste, och självfallet att den funkar (hälst bra) >_< Cyckel - vad som helst i en prisklass i UPP TILL 1000kr, enda kravet är att den ska vara JÄVLIGT snabb. Vägghylla - Så stor som möjligt, som man på något vis fäster på väggen, den ska hänga åvanför datorn, tänk själva på ett ungefär. Plansher? - Random! Har ni någon Fräck som ni vill bli av med så hör av er! Säg gärna till om ni har nått! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() har massa konstiga udda, barnsliga, spelplanscher m.m.
![]()
Näringslivsansvarig - KS 08/09 NolleGeneral - Nollning 08 Fjäskmästarinna - VästSex 07/08 Ekonomiansvarig -VästEko 07/08 Nollning - Phadderkapten -07 Årets Nolla i Uddevalla -06 www.myhran.blogspot.com ![]() //Annie aka Pyret |
|
|||
|
|||
![]() Surt att jag gav bort min micro då...
Har en pokemonplanch men den har jag jävligt kär så den är jag tveksam till om du kan få köpa ![]()
|
||||
|
||||
![]() Och har du någon kamera ?
![]() WozzeC, varför ge bort något man kan sälja? :S >_< Senast redigerad av Lurk den 2008-09-07 klockan 21:41. |
|
|||
|
|||
![]() har en micro.. kan säljas för 200 kr.. intressant?
|
|
||||
|
||||
![]() Jag har ett måste för en NIT:are! Cisco-plansher!
|
||||
|
||||
![]() Det är högst troligt! Men den funkar och så eller ? ![]() Vad ska du ha för Cisco planshen ? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() GIVE, GIVE, GIVE!!!
![]() eller vad vill du ha för den?
- "4 av 5 färgblinda tycker att Ernst är dryg!" - "Ikväll går jag all-in!" Underrättelsedirecteur, Phestverket - 09/10 Sekreterare, WYSIWYG - sommaren 09 Ordförande (tjockast), WYSIWYG - 08/09 Suppleant, Kårstyrelsen - 08/09 Ledamot, VästSex - VT08 Ledamot, WYSIWYG - 07/08 Öhlchef, VästSex - HT07 Skattmästare, VästSex - VT07 Sexslav, VästSex - HT06 Årets Nolla - 2006 |
|
||||
|
||||
![]() Ska vi säga 10 kr eller en kram per plansh?
|
||||
|
||||
![]() En Cisco-router ska du väl ändå ha?
Kommer inte ihåg exakt men har för mig att det är en ur 2600-serien. Dubbla 10/100 utgångar, funkar strålande ![]()
A man in a hot air balloon is lost. He comes down a bit and sees a woman on the ground. He yells at her and asks "I promised some friends that I would meet them in an hour, but I have no idea where I am". The woman says "You're in a balloon at a height of about 10 meters, between 40 and 41 degrees north and 59 and 60 degrees west." The man asks "Are you an engineer?" "Indeed, how do you know?" she asks He replies "Well, you gave me a technically perfect answer, but I don't have a clue what to do with your information and I still have no idea where I am. In all honesty, you didn't help me at all and you cost me a lot of my valuable time" "So, you must be a manager" says the woman. "Indeed, how do you know?" he asks. "Well, you don't know where you are, nor where you have to go. A large mass of air brought you where you are now. You made a promise, while you didn't have the slightest idea how to honour it and you expect that the people below you solve your problems. Fact is, you are in exactly the same situation as you were 5 minutes ago, but now it's my fault!" |
|
||||
|
||||
![]() Stämmer! och köper man routern ingår det en flagga och, inte bara en, UTAN TVÅ! plansher!
|
||||
|
||||
![]() den funkar fint
|
||||
|
||||
![]() Finns det någon som har en extra micro vore det kalas!!
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() jag har jag har
![]() Jag har ett extra tvskåp hos Tina om någon vill ha ![]()
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|