![]() |
|
||||
|
||||
![]() Visst är de en liten vacker topic?
![]() Men ja, jag är sugen på att köpa en 160x200säng som jag har fått erbjudande om billigt.. Jag bara undrar om den får plats i hissen? Eller ens i trapphuset? Jag tänker direkt på dig Gnab, du har ju en stor säng.. Eller är det 2st mindre?
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
||||
|
||||
![]() De funkar alltså?
![]() Utan de 3 "V"na det vill säga.. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Om jag inte minns helt fel så hade Lillon en sådan säng när vi bodde ihop.. på Sjunde våningen..
|
||||
|
||||
![]() nja inte riktigt den va bara 140, men det borde gå men 20cm till.
|
||||
|
||||
![]() Fast 7e våningen vet jag inte, fast 4e, 5e och 6e går nog
![]() Näe men seriöst, kan krävas att du skruvar av benen... Min mittenmadrass är mjuk så den går att böja lite också men den är kanske 30*180*200
|
||||
|
||||
![]() Fan va nice!
![]() de verkar som att det inte är en omöjlig uppgift alltså, Då ska jag bara börja grunna på hur jag ska få hit den och hur jag ska få hem den gamla >_<
|
||||
|
||||
![]() Du har väl balkong och rep!?!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Det ska sättas nät där snart för att hålla duvorna borta,
Men jag har faktiskt tänkt på de ![]()
|
||||
|
||||
![]() Yaaaay kronogården blir ännu mer ghetto!!!
"I rather lose my liver than to lose my pride And when I'm dead and buried Then just have a drink on me" "Meum est propositum in taberna mori." | "Don't cry over spilled milk, it could have been beer." 64 9E 3D 9D 61 87 55 90 5E 16 44 83 49 BE 80 7D |
|
||||
|
||||
![]() HAHA! låter som en underbar liten utmaning! jag hjälper dig. men jag röstar för rep och in via altanen! Nät går att klippa bort
![]()
Doggy ![]() Fakulteten - Studentsociologi Ex-Mästerist -VästSex ht-09 SexMästare - VästSex 08/09 ![]() VästSex - SexMästerist vt-08 Halv Vice Öhlschäfer vt-08 ![]() VästSex - Sexslav ht-07 What you believe to be true is false. What you thought right, wrong!! ![]() ELK07 A.K.A. Erik Wretlind |
![]() |
Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|